۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۴۹

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

نیروی انتظامی در تحقق شعار سال نقشی اساسی دارد

نیروی انتظامی در تحقق شعار سال نقشی اساسی دارد

سمنان - نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: نیروی انتظامی با اجرای برنامه‌های مختلف ازجمله جلوگیری از قاچاق کالا، در تحقق شعار سال۹۷ نقشی اساسی بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی به میزبانی دفتر خود، ضمن تأکید بر ضرورت همدلی و همراهی مردم و مسئولان و همچنین با تأکید بر نقش نهادهای مختلف در حمایت از کالای داخلی، تأکید کرد: یکی از نهادهای تأثیرگذار در تحقق شعار سال، ناجا است که می‌تواند با اقدامات خود از کالای ایران حمایت کند.

وی افزود: برای مثال نیروی انتظامی می‌تواند با مقابله در برابر قاچاق کالا و ارز، حمایت از کالای داخلی را به منصه ظهور برساند که البته این امر با جدیدت در دستور کار نیروهای مخلص و ولایی انتظامی کشور و البته استان سمنان قرار دارد.

امام‌جمعه سمنان در ادامه گفت: نیروی انتظامی نقش مهمی در تأمین امنیت و آرامش در کشور دارد و این آرامش نیز می‌تواند به تحقق سرمایه‌گذاری در تولید داخلی کمک کند و این دیگر کار ویژه ناجا در تحقق شعار سال محسوب می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی همچنین ناجا را نیرویی ولایی و فرمان‌بردار از ولی‌فقیه دانست و تأکید کرد: نیروی انتظامی ایران اسلامی بااقتدار و صلابت همواره در خدمت مردم بوده و افتخار خدمت‌رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.

وی در دیگر بخش سخنان خود، از تبعات اجتماعی و فرهنگی خشک‌سالی ابراز نگرانی کرد و گفت: از ناجا انتظار داریم تا استان سمنان را درزمینهٔ مقابله با این تبعات سوء یاری رساند.

عضو خبرگان رهبری گفت: خشک‌سالی تنها مختص به سمنان نیست و تعدادی استان دیگر نیز از آن رنج می‌برند اما بسیاری معتقد هستند که شرایط در استان سمنان حادتر از سایر نقاط است لیکن نگاه ویژه به این استان درزمینهٔ کاهش تبعات سوء خشک‌سالی نیاز است.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: خوشبختانه اقدامات ناجا در استان سمنان مؤثر و مطلوب بوده اما انتظار داریم تا نیروی انتظامی در مقابله با پدیده سوء خشکسالی و تبعات آن نیز به یاری مردم آید.

کد خبر 4268811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha