۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹

حجت الاسلام محمدحسنی:

ماموریت ارتش بازدارندگی و تقویت جبهه مقاومت است

ماموریت ارتش بازدارندگی و تقویت جبهه مقاومت است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ماموریت ارتش تقویت جبهه مقاومت است، گفت: نیروی هوایی ارتش پشتیبانی های فراوانی را در سوریه انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش روابط عمومی ارتش با فعالان رسانه ای، با بیان اینکه رسانه ها و روابط عمومی، زبان گویای کشور هستند گفت: شخصیت سازمانی هر نهاد و ارگانی در اقدامات و فعالیت های روابط عمومی آن سازمان جلوه گر است.

وی با بیان اینکه در اطلاع رسانی باید از بیان نقاط ضعف پرهیز شود و بر روی نقاط قوت به جز نقاط قوت محرمانه تاکید شود، افزود: روابط عمومی ها باید طبقه بندی را رعایت کنند چراکه اگر این محدویت ها نباشد ممکن است سازمان متبوع متضرر شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه روابط عمومی نهادهای مختلف باید ارتباطات میان خود را تقویت کنند، گفت: یکی از ویژگی های شهید صیاد شیرازی این بود که هم زبان ارتش و هم زبان سپاه را خوب می فهمید.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه حق و نیاز مردم است که بدانند در ارتش چه می گذرد، گفت: مردم حق دارند بدانند ارتش بعد از جنگ و به ویژه در سوریه چه کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه ماموریت ارتش بازدارندگی و تقویت جبهه مقاومت است که این کارها را به نحو احسن انجام داده است خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی پشتیبانی های فراوانی را در سوریه انجام داده است.

کد خبر 4269607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha