۲۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۰۵

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

حمله به سوریه اقدامی جنایت‌کارانه/ائتلاف آمریکایی شکست خواهد خورد

حمله به سوریه اقدامی جنایت‌کارانه/ائتلاف آمریکایی شکست خواهد خورد

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه حمله به سوریه اقدامی جنایت‌کارانه محسوب می‌شود، گفت: ائتلاف آمریکایی سودی از این جنایت نمی‌برد و شکست خواهد خورد.

آیت الله سید احمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حمله ائتلاف آمریکایی به سوریه گفت: ما این حمله و جنایت را به شدت محکوم می کنیم.

وی با بیان اینکه این حمله یک اقدام جنایتکارانه محسوب می شود، افزود: این جنایت نتیجه اقدامات مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد هدف از این حمله را بی ثباتی و جنگ افروزی در منطقه دانست و یادآور شد: ائتلاف آمریکایی سودی از این جنایت نخواهد برد.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: ملت و ارتش سوریه و محور مقاومت پیروز منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ملت سوریه مقابل این حملات و جنایات مقاومت می کنند، عنوان کرد: آمریکا بار دیگر در این حمله جنایتکار بودن خود را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه آمریکا باید از جنایت های گذشته خود درس عبرت بگیرد، ادامه داد: حمله به عراق، لیبی، افغانستان و ... از جنایت های گذشته است که از آن ها نیز سودی عاید استکبار نشد.

 آیت الله میرعمادی تصریح کرد: ائتلاف آمریکا، انگلیس و فرانسه به سردمداری آمریکا بار دیگر به مانند قبل در منطقه شکست خواهد خورد.

وی تأکید کرد: به‌زودی مقاومت اسلامی با تکیه‌بر خدای متعال و اتحاد امت اسلامی هیمنه پوشالی مثلث شرارت در منطقه را در هم خواهد شکست.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه زخم عمیق کشتار مسلمانان فلسطین، یمن، بحرین و میانمار مسئله اصلی جهان اسلام است تصریح کرد: جهان اسلام نباید از دشمن اصلی خود یعنی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی غفلت کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد  تأکید کرد: دستان آلوده استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی در تمام جنایات و اتفاقات جهان اسلام وجود دارد چراکه آن‌ها به دنبال تفرقه، آشوب و فتنه در جهان اسلام هستند.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: به برکت مقاومت اسلامی در منطقه، آمریکا در این میدان هم شکست خواهد خورد همان گونه که استکبار جهانی در فلسطین، عراق و افغانستان شکست خورد.

کد خبر 4270612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha