۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۰۰

فرشید اسماعیلی:

برای بردن الهلال می‌جنگیم

برای بردن الهلال می‌جنگیم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: الهلال برای حفظ آبرو و اعتبارش بازی خواهد کرد و ما هم فقط برای پیروزی می جنگیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید اسماعیلی  با حضور در نشست خبری پیش از دیدار استقلال تهران با الهلال در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال دو روز پیش قهرمان لیگ عربستان شد و یکی از تیم های خوب آسیا است این تیم شانسی برای صعود ندارد اما برای حفظ اعتبار خود به میدان می رود. ما استقلال هستیم و یکی از بزرگترین، پرافتخار ترین و پرتماشاگر ترین تیم ها در قاره آسیا محسوب می شویم. می خواهیم ۹۰ دقیقه برای کسب سه امتیاز بجنگیم و تلاش کنیم و به عنوان سر گروه راهی مرحله بعدی آسیا شویم. از همه ایرانیان داخل کویت تقاضا می کنم فردا در ورزشگاه حاضر شوند و از ما حمایت کنند.

وی ادامه داد: از همه هواداران استقلال در ایران و دیگر نقاط دنیا می خواهم ما را دعا کنند و برای ما انرژی بفرستند. می دانم که قلب آنها با ما است و ما را از راه دور حمایت می کنند و می توانیم با دعای خیر آنها برنده بازی باشیم.

کد مطلب 4271729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha