۲۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۳۳

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

۱۵۰ سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری فعال است

۱۵۰ سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری فعال است

شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال وبختیاری گفت:۱۵۰ سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی ظهر سه شنبه در کمیته توسعه مشارکت های استان افزود: با توجه به اینکه سازمانهای مردم نهاد وظیفه ارتباط مردم و دولت را برعهده دارند، برهمین اساس این سازمان ها نقشی مهم در توسعه جامعه ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰تشکل غیر دولتی در استان فعال است، افزود: درراستای ساماندهی فعالیت سازمان های مردم ایجاد یک بانک اطلاعاتی ضرورت دارد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال وبختیاری گفت: رسیدن به همگرایی بیشتر سازمان های مردم نهاد، شکل گیری کارکردهای تخصصی برای رسیدن به خروجی های لازم را از مهمترین هدف های تشکیل خانه سازمان های مردم نهاد در استان است.

 راه اندازی خانه سازمان های مردم نهاد در استان چهارمحال و بختیاری ضروری است

وی گفت: تلاش می شود با حمایت و استفاده مناسب از ظرفیت دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد استان با حساسیت و اهمیت بالاتری مشکلات جامعه را پیگیری کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال وبختیاری واگذاری تسهیلات اشتغالزا به بهبود یافتگان را از برنامه های اجرایی عنوان کرد و افزود: در سالجاری ۱۰میلیارد ریال تسهیلات به منظور واگذاری به بهبود یافتگان به دستگاه های متولی اختصاص یافته است.

کد خبر 4273697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha