۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۴۹

استاندار چهارمحال و بختیاری:

اقامت مسافران در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است

اقامت مسافران در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اقامت مسافران در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه سه شنبه در شورای اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اقامت مسافران در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است، اظهار داشت: افزایش ۲۰۶ درصدی اسکان مسافران در چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز بیانگر توسعه زیر ساخت های گردشگری در این استان بوده است.

وی تاکید کرد: توانمندی های بسیاری در بخش گردشگری استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که باید از این ظرفیت برای توسعه استان بهره گرفت.

 استاندار چهارمحال و  بختیاری تاکید کرد: مراکز اقامتی و گردشگری چهارمحال و بختیاری باید مورد بازدید قرار گیرند و مشکلات و کمبود های آنها بررسی شود.

نمازخانه های بین راهی برای اقامه نماز مسافران تجهیز شوند

 استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسافران بسیاری در تابستان به چهارمحال و بختیاری سفر می کنند، ادامه داد: باید تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب گردشگری به مسافران تابستانی این استان اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه نمازخانه های بین راهی در سطح استان ضروری است، بیان کرد: تجهیز نمازخانه های بین راهی برای اقامه نماز مسافران مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دولت در راستای تخصیص اعتبارات و برگزاری برنامه های فرهنگی تلاش های بسیاری انجام شده است و ترویج فرهنگ نماز در ادارات و ارگان های دولتی از مهمترین اهداف دولت است.

ترویج فرهنگ نماز در مناطق عشایری مورد توجه بیشتر قرار گرفته است

مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست بیان کرد: طرح اعزام مبلغ به مناطق عشایری در چهارمحال و بختیاری با عنوان «یاوران عشایری نور» اجرا می شود.

حجت الاسلام محمد کریمی بیان کرد: ترویج فرهنگ نماز در مناطق عشایری مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان در پیش رو است، بیان کرد: باید از ظرفیت های ماه رمضان برای ترویج فرهنگ نماز در سطح استان بهره گرفت.

مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ماه رمضان ماه پر برکتی است که باید تلاش شود که برنامه های فرهنگی نماز در این ماه بیش از ماه های دیگر برگزار شود.

بهره گیری از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز  در چهارمحال  بختیاری ضروری است

وی اظهار داشت: بهره گیری از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز از مهمترین برنامه های ستاد اقامه نماز در استان چهارمحال و بختیاری است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: دسترسی تمام مردم جامعه به فضای مجازی در حال گسترش است و باید از ظرفیت های فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز بهره گیری بیشتر شود.

مدیر عامل هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: راه اندازی نمازخانه برای مسافران در چهارمحال و بختیاری از مهمترین اقدامات فرهنگی هلال احمر در ایام نوروز بوده است.

احمد مرتضوی بیان کرد: برنامه های فرهنگی توسط اعضای جوانان هلال احمر در ایام نوروز در سطح استان برگزار شد.

وی بیان کرد: خدمات هلال احمر در ایام نوروز با حضور بیش از یک هزار نفر نیروی هلال احمر در این استان ارائه شد.

کد خبر 4274209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha