۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۰۱

رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

کمیسیون انرژی مجلس خودرا درزمینهٔ تسهیل سرمایه‌گذاری مکلف می‌داند

کمیسیون انرژی مجلس خودرا درزمینهٔ تسهیل سرمایه‌گذاری مکلف می‌داند

ایلام- رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیسیون انرژی مجلس خود را در زمینه تسهیل سرمایه گذاری مکلف می داند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند امروز در بازدید از میدان نفتی آذر در شهرستان مهران اظهار داشت: دلیل حضور امروز نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس در تاسیسات نفتی استان ایلام، اعلام خسته نباشید صادقانه نمایندگان مجلس به ویژه ریاست محترم مجلس و اعضای کمیسیون انرژی به کارکنان تلاشگر صنعت نفت در استان ایلام است که با همت خود، پرچم انقلاب اسلامی ایران را در این منطقه افراشته نگه داشته اند و نماد عمران و آبادانی در این منطقه هستند.

وی تصریح کرد: کمیسیون انرژی مجلس خود را مکلف می داند در حوزه های مختلف که به قانونگذاری، تسهیل سرمایه گذاری، انتقال فناوری و انعقاد قراردادهای نفتی با شرکت های داخلی و خارجی مربوط می شود، صنعت نفت را یاری کند. 

وی افزود: یکی از موضوعات مورد تاکید در جلسه دیروز روسای سه قوه، ضرورت تلاش و همراهی به منظور پیشبرد قراردادها و جذب سرمایه در حوزه اقتصادی بوده است که مجلس نیز از این مهم غفلت نخواهد کرد.

حسنوند همچنین در خصوص درخواست مردم مهران که توسط امام جمعه و نمایندگان در رابطه با تعرفه برق اعلام شد نیز گفت: همانطور که نمایندگان پیگیر هستند ما نیز پیگیر موضوع افزایش تعرفه گرمسیری برق مهران هستیم و نظر مثبتی در این خصوص داریم که نظر مثبتی در این خصوص داریم.

هم اکنون تولید تجمعی نفت در میدان آذر از مرز ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه فراتر رفته که این میزان تولید، بالغ بر ۶۰۰ میلیون دلار برای کشور درآمدزایی داشته است.

کد خبر 4279166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha