۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۲۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

بازسازی و نوسازی واحدهای فرسوده در قزوین در اولویت است

بازسازی و نوسازی واحدهای فرسوده در قزوین در اولویت است

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: به منظور رونق تولید، بازسازی و نوسازی واحدهای فرسوده در قزوین در اولویت ستاد تسهیل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در محل استانداری قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت در سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب ارائه کرد.

وی گفت: در مجموع تاکنون ۱۰۰۵ واحد در بخش صنعت و کشاورزی به مبلغ ۸۸۷ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: در طی هفته گذشته ۱۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۷ میلیارد ریال توسط بانکهای عامل استان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تعداد ۲۲۶ فقره متقاضی در سامانه نوسازی و بهسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند و تاکنون ۴ مورد تسهیلات به مبلغ ۵۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ثبت نام  واحد های صنفی در سامانه بهین یاب خبر داد و گفت:این متقاضیان تاکنون به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به سیستم بانکی معرفی شده اند.

 پرزحمت از تحقق ۷۵ درصدی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و گفت:در سال ۱۳۹۶ تعداد ۹۹۱ مصوبه در این کارگروه به تصویب رسیده است که عمده آن مربوط به بانکها بوده است.

در ادامه جلسه امروز به مشکلات ۳ واحد در بخش های  تولیدی وصنعتی در غالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.

کد خبر 4282618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha