۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹

قائم مقام سازمان اوقاف:

نقطه ضعف های احتمالی و کاستی های مسابقات قرآن مطرح شود

 نقطه ضعف های احتمالی و کاستی های مسابقات قرآن مطرح شود

عابد، برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی قرآن، نقاط درخشان  و امتیازات این دوره از مسابقات را فراوان دانست  و درعین‌حال خواستار آسیب‌شناسی نقطه  ضعفهای احتمالی  و برطرف کردن کاستی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با  ارائه یک جمع‌بندی از برگزاری این دوره از مسابقات، نقاط درخشان  و امتیازات این دوره از مسابقات را فراوان دانست  و درعین‌حال خواستار آسیب‌شناسی نقطه  ضعفهای احتمالی  و برطرف کردن کاستی‌ها شد.

وی نظم در برگزاری ، همکاری کمیته ها، تعامل با نیروهای برون سازمانی  و انسجام میان عوامل اجرایی را از نقاط مثبت این دوره از مسابقات دانست و افزود: لزوماً باید  ضمن برنامه‌ریزی برای آینده  مسابقات ، فرآیندها مستندسازی  و ثبت و ضبط شود تا در آینده از آن بهره‌برداری شود.

رئیس ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن تأکید کرد: از یک روز پس از پایان مسابقات باید برای دوره بعد برنامه‌ریزی کرد تا بتوانیم گام‌های بعدی را بلندتر و محکم‌تر برداریم.
قائم‌مقام سازمان اوقاف تصریح کرد: به فضل الهی ویاری خود قرآن، مسابقات بین‌المللی امسال با وحدت و همدلی و یکپارچگی با موفقیت برگزار شد و به اذعان ناظران این مسابقات در اوج تعالی خود قرار گرفت.

عابد بابیان اینکه  کار جمع‌آوری دکورها و تجهیزات مصلی تهران روز پنج شنبه یک روز  بعد از پایان  مسابقات درعین‌حالی که خیلی‌ها انجام ناشدنی می‌دانستند جمع‌آوری و تحویل دست اندر کاران  برگزاری نمایشگاه کتاب شد تصریح کرد: لازم است از تمامی دست‌اندرکاران وعوامل  برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن، مسابقات بین‌المللی  بانوان، طلاب و دانشجویان به جهت هماهنگی و برگزاری موفق این مسابقات قدردانی کنم.

کد خبر 4289173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha