۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۰۹

رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیرین مدرسه ساز:

۶۲۶ مدرسه طی ۴۰ سال توسط خیران در مازندران ساخته شد

۶۲۶ مدرسه طی ۴۰ سال توسط خیران در مازندران ساخته شد

ساری - رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیرین مدرسه ساز گفت: ۶۲۶ پروژه مدرسه سازی در استان مازندران طی ۴۰ سال گذشته اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدیجه نیزاری ظهر پنجشنبه در حاشیه جشنواره خیرین مدرسه ساز مازندران در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ۲۰ سال است به عنوان نیروی مردمی در عرصه مدرسه سازی مشغول فعالیت هستیم، اظهار داشت: هدف خیرین کارهای خداپسندانه است و با وجود همه مشکلات، دست از تلاش و کوشش برنمی دارند.

وی با اشاره به اجرای ۶۲۶ پروژه مردمی و مشارکتی از سال ۵۷ تا ۹۶ در استان مازندران گفت: سه هزار و ۷۲۰ کلاس درس در این مدت با مشارکت خیران ساخته شد و از این تعداد پروژه های «مردمی» از سال ۷۹ تا ۹۶حدود ۱۲۸ پروژه با ۷۵۷ کلاس درس و ۷۹ هزار و ۲۸۴ متر مربع زیربنا بوده و تعداد پروژه های «مشارکتی» ۳۱۸ پروژه با هزار و ۷۱۹ کلاس درس و ۱۹۸ هزار و ۷۵۶ متر مربع زیربنا بوده است.

نیزاری، یکی از نکات عمده و مهم فراروی مدرسه سازی را تعهدات اعتباری دولت بیان کرد و گفت: به خاطر دیر عملی شدن تعهدات، خیران در انجام پروژه ها دچار مشکل می شوند.

وی دغدغه اصلی خیرین را پایان هر چه سریع تر پروژه ها دانست و گفت: دولت با توجه به وضعیت اقتصادی از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

نیزاری از جوانان خواست تا اگر ایده یا طرحی درخصوص مدرسه سازی دارند را به خیرین مدرسه ساز بدهند و خیرین آماده دریافت هر گونه طرح یا همفکری با جوانان هستند.

کد خبر 4292955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha