۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴

معاون وزارت ورزش و جوانان:

اعتماد به جوانان بزرگترین دستاوردها را برای کشور داشته است

اعتماد به جوانان بزرگترین دستاوردها را برای کشور داشته است

اردبیل – معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتماد به جوانان بزرگترین دستاوردها را در عرصه‌های مختلف علمی، فنی، تولیدی و... برای کشور داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی تندگویان پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح خط تولید واحد فناور دانش بنیان در دانشگاه آزاد اردبیل افزود: دستاوردهای جوانان نشان می دهد که اگر به این قشر مولد و فعال کشور اعتماد شود بهترین بهره برداری را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه اندازی خط تولید فناور از سوی شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد اردبیل دستاوردی است که از اعتماد به جوانان حاصل شده و این نشان می دهد که با اعتماد به آنها می شود بزرگترین کارها را انجام داد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور با بیان اینکه خط تولید در این شرکت دانش بنیان از هر لحاظ ایرانی است، متذکر شد: این بهترین اتفاق در کشور است و اگر در همه موارد به این شکل باشد، ما موفق می شویم.

وی تکیه به تکنولوژی های بومی را عامل خودکفایی برشمرد و تاکید کرد که با توسل به دانش و تکنولوژی بومی که نتیجه سرمایه گذاری بر روی جوانان است، از وابستگی به خارج رها خواهیم شد.

تندگویان با اشاره به تعاملات کشورهای خارجی بویژه در بحث تکنولوژی و تحریم ها و سنگ اندازی ها در این بحث بیان داشت: این خصوص چیزی که به ما کمک می کند همان تکنولوژی بومی و محلی است.

کد خبر 4294289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha