۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۳۱

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

انتقاد از غیبت مدیران در شورای زکات/با این روند به نتیجه نمی‌رسیم

انتقاد از غیبت مدیران در شورای زکات/با این روند به نتیجه نمی‌رسیم

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد از غیبت مدیران در شورای زکات استان انتقاد کرد و گفت: با این روند به نتیجه نمی‌رسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در جلسه شورای زکات لرستان در سخنانی با انتقاد از عدم حضور مدیران مرتبط با این شورا در جلسه اظهار داشت: استانداری که مسئول کمیته نظارت شورای زکات استان بوده باید در این رابطه پاسخگو باشد که چه اقداماتی برای نظارت بر کار جمع‌آوری و توزیع زکات در استان انجام داده است.

وی با تأکید بر ضرورت حضور معاون یا شخص استاندار در جلسات شورای زکات استان بیان داشت: نمی‌توان بدون حضور مدیران و مسئولان در این جلسه تصمیم لازم را گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با تأکید بر  ضرورت حضور مدیران عضو شورای زکات در جلسات آن بیان داشت: باید شخص مدیر دستگاه و مسئول کمیته تخصصی در جلسات این شورای حضور داشته باشد و اعلام کند که چه اقداماتی را برای پیشبرد برنامه‌های شورای زکات انجام داده است.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه با این روند ما نتیجه نمی‌گیرم افزودبا مسئولی که احساس مسئولیت نمی‌کند در شورای زکات کاری از پیش نمی‌بریم.

وی بابیان اینکه فلسفه پرداخت زکات محرومیت‌زدایی و فقرزدایی است گفت: عدالت اجتماعی در سایه پرداخت زکات عملی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه وقتی مسئول دستگاه و کمیته تخصصی در جلسه حضور ندارد در اجرای برنامه‌ها با مشکل مواجه می‌شویم گفت: دبیرخانه شورای زکات باید عملکرد دستگاه‌های عضو این شورا را ارزیابی کند.

آیت‌الله میرعمادی تأکید کردوقتی مسئولیتی پذیرفته می‌شود باید به آن اهتمام و عنایت داشت در غیر این صورت به نتیجه نمی‌رسیم.

وی با تأکید بر اینکه باید اعلام شود که درزمینهٔ زکات مستحبی و واجب چه اقداماتی انجام‌شده است بیان داشت: وقتی نماینده یک دستگاه در جلسه حضور پیدا می‌کند و اختیار لازم را ندارد ما به نتیجه نخواهیم رسید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: ما با این روند به نتیجه نخواهیم رسید و جلسه امروز نیز با نهایت احترامی که برای حاضران داریم را تعطیل می‌کنیم.

کد خبر 4294807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha