۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶

مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه مطرح کرد:

ایجاد۲۰ سایت مخابراتی در محورهای منتهی به نقاط زلزله زده کرمانشاه

ایجاد۲۰ سایت مخابراتی در محورهای منتهی به نقاط زلزله زده کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه، از ایجاد ۲۰ سایت جدید مخابراتی در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده استان از جمله سرپلذهاب، ازگله و ثلاث باباجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسیب قبادیان امروز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت روز ارتباطات، اشاره ای به زلزله ۲۱ آبان ۹۶ داشت و افزود: خوشبختانه با توجه به اینکه ما مسیر قصرشیرین تا مرز خسروی را برای اربعین آماده سازی کرده بودیم در همان روز اول تمام مشکلات شبکه مرتفع و وضعیت ارتباط به حالت عادی بازگشت.

مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه اظهار داشت: پس از زلزله بلافاصله بیش از ۳۱ دیزل ژنراتور به مناطق زلزله زده منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان زلزله زده سرپلذهاب حدود ۱۲ هزار سایت مخابراتی وجود دارد که تا ۷۰۰ هزار نفر را پوشش می دهد و در مناطق زلزله زده تا کنون ۳ برابر خدمات ارائه شده است.

قبادیان با بیان اینکه در زلزله ای که رخ داد حوزه ارتباطی با کمترین مشکل مواجه بود، خاطر نشان کرد: در این زلزله ۲۳۰ نفر از همکاران ما دچار آسیب شدند که برای آنها ۱.۵ میلیارد تومان بلاعوض در نظر گرفتیم و همچنین ۵۰۰ میلیون تومان بدهی مردم مناطق زلزله زده را بخشیدیم.

وی بیان داشت: در فاصله پس از زلزله تا پایان سال ۹۶ تعداد ۷۲ سایت جاده ای و روستایی به تکنولوژی ۳G و ۴G مجهز شد.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به اشکالات موبایل از تهدید زلزله به عنوان یک فرصت استفاده کردیم و طی ۲ ماه پس از زلزله در مسیرهای جاده ای از کرمانشاه به سمت سرپلذهاب، ازگله و ثلاث حدود ۲۰ سایت جدید اضافه کردیم.

وی بیان داشت: امروز با افتخار شرکت هایی در داخل داریم که تجهیزاتی را تولید می کند که با دانش های روز جهانی رقابت می کند.

قبادیان تصریح کرد: در راستای شعار سال و برای حمایت از تولیدات داخلی، تجهیزات مورد نیاز جهت تقویت زیرساختها را در داخل تامین می کنیم.

کد خبر 4295292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha