۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶

محمدرضا پورمعین در گفتگو با مهر مطرح کرد:

اهدای بن سه میلیون ریالی به خادمان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

اهدای بن سه میلیون ریالی به خادمان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم ضمن تشریح فعالیت‌های بیست و سومین همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم از اهدای بن سه میلیون ریالی به خادمان خبر داد.

«محمد رضا پور معین» دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این موضوع افزود: طبق روال همه ساله  خادمان قرآن کریم از بین نخبگان، اندیشمندان، قاریان و حافظان، پژوهشگران، مفسرین علوم قرآن و مدیران و فعالین قرآنی و از بین ناشران و تولیدکنندگان نرم‌افزار های قرآنی و پدیده های نوینی که فعالیت‌های چشم گیر داشته باشند، انتخاب می‌شوند.

مدیر بخش دستگاه‌ها و نهادها تصریح کرد: بر همین اساس اسامی از سوی انجمن خادمان قرآن کریم به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد می‌شود و  از طرف ایشان به رئیس جمهور معرفی شده و پس از بررسی‌های لازم فنی تخصصی علمی فرهنگی همه ساله در شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مراسم تجلیل از خادمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره نیز بیست و سومین همایش تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور در حاشیه نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار خواهد شد که یکی از آیتم هایی که مورد توجه قرار گرفته است،  بحث و بررسی همه جانبه خادمان از سرتاسر کشور بوده است و بنابر سیاست معاونت قرآن به  تمامی دستگاه ها، نهادها، ادارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی اطلاع رسانی صورت گرفته تا در یک فضای باز بدون هرگونه گرایش سیاسی اهتمام کنند.

پور معین با اعلام اینکه دوهزار نفر از سوی دبیرخانه معرفی شدند، بیان کرد: دبیر خانه انجمن به دو هزار کاندیدا رسید که از بین آنها ۱۴ نفر انتخاب خواهند شد و در مراسم ویژه ای تجلیل می‌شوند.

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم با بیان فعالیت‌های انجمن خادمان قرآن کریم در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن اظهار کرد: در نمایشگاه امسال غرفه شکیلی بالغ بر ۲۰۰ خادم قرآنی تشکیل شده است که ضمن معرفی اجمالی آنها و زندگی نامه آنها در این غرفه تلاش شده است و امسال به خادمان قرآنی که در نمایشگاه حضور یابند، بن سه میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

وی به عنوان مدیر بخش دستگاه ها و نهادها در خصوص عملکرد این بخش افزود: خوشبختانه امسال در بخش سازمان ها، نهادها و دستگاه های قرآنی شاهد رقابت بسیار سازنده و مطلوبی هستیم.

پورمعین در همین رابطه افزود: از سال گذشته تا کنون فعالیت های آموزشی، قرآنی و خدمات تولیدی، جهش قابل توجهی یافته است و درصددیم در این زمینه یک رقابت فنی، اجرایی موثری ایجاد کنیم که امیدواریم این مهم تا پایان هفته جاری محقق شود.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه بیست و ششم قرآن کریم، محصولات بیشتر، متتوع تر و جذاب‌تری ارائه می شود، یادآور شد: تمامی این اتفاق‌های مطلوب در کنار اقتصادی تر شدن فرآیند برگزاری نمایشگاه صورت گرفته است.

کد خبر 4303201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha