۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۳۲

فرماندار شهرستان ساوه:

روابط عمومی دستگاه ها اطلاع رسانی صادقانه را مدنظر قرار دهند

روابط عمومی دستگاه ها اطلاع رسانی صادقانه را مدنظر قرار دهند

ساوه- فرماندار شهرستان ساوه گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی صادقانه و احصای مطالبات مردمی را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری مرکزی، محمد بهاروند در آئین گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در ساوه اظهار داشت: روابط عمومی ها حلقه واسط سازمان ها با افکار عمومی هستند، بنابراین با رعایت اصل صداقت، اخبار و عملکرد دستگاه ها را به شهروندان اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان ساوه بایستی علاوه بر اینکه روابط عمومی ادارات به نحو شایسته فعالیت های خود را انجام می دهند، بازوان توانمند رسانه ای نیز آنها را همراهی می کنند تا اهداف دولت اجرایی شود.

فرماندار ساوه تاکید کرد: باید نیازها و مطالبات شهروندان از سوی روابط عمومی دستگاه های اداری احصا و با همراهی رسانه ها در بوته نقد و نظر قرار گیرد؛ همچنین انتظار مردم از رسانه و روابط عمومی ها بازتاب صادقانه اخبار و رویدادها است تا هرچه بیشتر به عملکردها اشراف یابند و درصدد رفع نیازهای آنان برآِیند.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در خانه ملت نیز در این مراسم گفت: با تلاش های انجام شده و برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی، شهرستان ساوه دارای دانشگاه دولتی می شود و تلاش داریم برای سال تحصیلی پیش رو در دو رشته مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو صورت گیرد.

محمدرضا منصوری عنوان کرد: دانشگاه دولتی ساوه در دانشکده جراحی زاده مستقر می شود و آغاز به کار این واحد دانشگاهی دولتی فرصتی مغتنم برای جوانان ساوجی به خصوص بانوان علاقمند به کسب علم است.

کد خبر 4303360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha