۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۲

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند:

سوگواران روح الله در مصلی نهاوند گردهم می آیند

سوگواران روح الله در مصلی نهاوند گردهم می آیند

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری «گردهمایی سوگواران روح الله» در مصلی نهاوند خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی پیش از ظهر شنبه در ستاد برگزاری مراسم ۱۴ خرداد گفت: تبلیغات اسلامی مسئول کمیته برگزاری مراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در شهرستان نهاوند است.

حجت الاسلام محبی افزود: گردهمایی سوگواران روح الله در مصلی نهاوند، سخنرانی روحانیون شبکه تبلیغ در مساجد، برگزاری گفتمان های دینی با موضوع ولایت و بصیرت، برپایی ایستگاه های صلواتی در شب ارتحال، سیاه پوش کردن معابر و مساجد و برگزاری مراسم سوگواری در هیئات مذهبی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

وی گفت: مراسم سخنرانی و سوگواری در ۱۰۰ مسجد و ۵۰ هیئت مذهبی در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محبی افزود: حرکت دستجات سینه زنی در خیابان های نهاوند، برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهر گیان و سخنرانی یکی از خطیبان برجسته در جمع مردم نهاوند و گیان از جمله برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در چهاردهم خرداد است.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز از سخنرانی گسترده شبکه تبلیغ در سالروز حماسه سوم خرداد در مساجد این شهرستان خبر داد

علی ترکاشوند باتقدیر از مبلغین اعزامی اظهارداشت: شبکه تبلیغ این شهرستان در سالروز آزادسازی خرمشهر در مساجد شهری و روستایی نهاوند پیرامون آثار و برکات مقاومت برابر دشمن بعثی در سال های دفاع مقدس سخنرانی کردند.

وی افزود: تحلیل مسائل سیاسی اجتماعی روز جامعه، تشریح رشادت های رزمندگان در عملیات بیت المقدس و لزوم تبعیت از ولایت فقیه در مسائل کشور از جمله محور سخنرانی روحانیون در مساجد این شهرستان گزارش شده است.

کد خبر 4306066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha