۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶

رئیس پلیس پایتخت:

تاکید بر اجرای طرح فرهنگ یاران پلیس/ استفاده از ظرفیت مردمی

تاکید بر اجرای طرح فرهنگ یاران پلیس/ استفاده از ظرفیت مردمی

رئیس پلیس پایتخت بر استفاده از ظرفیت مردمی در برقراری امنیت و اجرای جدی طرح فرهنگ یاران پلیس تاکید کرد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه جشنواره ملی پوش ناجیانمان در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: امروز هنرمندان جوان کشور، کارهای بسیار ارزشمندی با موضوع پلیس در خانه هنرمندان ارائه دادند که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. من در نمایشگاه های بسیاری شرکت کردم اما انصافا این نمایشگاه و نقاشی های آن بسیار برجسته و ارزشمند بود.

وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه ها و اقبال هنرمندان جوان از آن ها نشان می دهد که فرزندان ما و نسل جوان به پلیس اعتماد کامل دارند و پلیس را از خودشان و برای امنیت شان می دانند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: برنامه های ما هم مردم محور است و برنامه ریزی پلیس و هم و غم ما ایجاد امنیت در کشور و مردم پایه است.

سردار رحیمی افزود: امروز پلیس جایگاه بسیار خوبی در میان مردم و جامعه دارد. پلیس با اقتدار در کنار مردم است و تاکید ما هم مشارکت مردم در همه برنامه های امنیت محور است.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: وقتی می گوییم امنیت مردم پایه، باید به این سمت برویم که همه اقشار مردم برای ایجاد امنیت پایه ای ورود کنند و پلیس بتواند از ظرفیت همه آن ها استفاده کند.

وی به طرح فرهنگیاران پلیس اشاره کرد و گفت: تلاش ما این است که بتوانیم از ظرفیت مردمی در ایجاد فرهنگیاران پلیس استفاده کنیم.  

کد خبر 4307719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha