۷ خرداد ۱۳۹۷، ۷:۳۱

در گفتگو با مهر مطرح شد:

اجرای سیزدهمین طرح حمایت غذایی برای مددجویان در کرمانشاه

اجرای سیزدهمین طرح حمایت غذایی برای مددجویان در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سیزدهمین طرح حمایت غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در کرمانشاه از در حال اجرا است.

امید قادری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سیزدهمین طرح حمایت غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان در کرمانشاه از در حال اجرا است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند شناسایی شده از سبد کالاهای اساسی استفاده می کنند.

وی افزود: این سبد کالای غذایی شامل ارزاق اساسی اقشار  نیازمند را پرداخت می کند و این افراد می توانند با همراه داشتن کارت یارانه ای که در اختیار دارند به فروشگاه های معتبری که از طرف وزارت رفاه مشخص شده مراجعه کنند و مبلغی که در کارت آنها شارژ شده کالاهای اساسی را برای ماه مبارک رمضان دریافت کنند.

قادری اظهار داشت: مبلغ آن با توجه به خانوار از حداقل ۳۵۰ هزار ریال به بالا مشخص می شود و افرادی که ممکن است اطلاع نداشته باشند کارت آنها در مراحل بعدی شارژ می شود و می توانند از سهمیه ای که در طرح مرحله سیزدهم است استفاده کنند.

وی افزود: سامانه حمایت غذایی نیز فعال است تا مددجویانی که مشکل دارند و یا مشکلی در کارت آنها وجود دارد، در این سامانه آپدیت می شود و ظرف دو هفته مبلغ شارژ می شود.

کد خبر 4307812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha