همکاری مصر و سوریه برای خارج کردن شهروندان مصری از غوطه شرقی

همکاری مصر و سوریه برای خارج کردن شهروندان مصری از غوطه شرقی

وزارت خارجه مصر اعلام کرد در جریان همکاری میان سوریه و مصر، سفارت مصر در دمشق موفق شده است گروهی از شهروندان مصری را که در اردوگاه های مربوط به اهالی غوطه شرقی گرفتار شده بودند، تحویل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت خارجه مصر در صفحه خود در فیسبوک گزارش داد که سفارت مصر در دمشق موفق شده شماری از شهروندان مصری را که در اردوگاه های موجود در غوطه شرقی حضور داشته اند با همکاری دولت سوریه از این اردوگاه ها خارج کند.

بر اساس این خبر «محمد ثروت سلیم» کاردار مصر در سفارت این کشور در دمشق اعلام کرد که سفارت مصر بعد از تماس و هماهنگی های لازم با مسئولان سوری در طول مدت زمان گذشته موفق شده است 7 شهروند مصری را تحویل بگیرد.

بر اساس این خبر این شهروندان مصری از اردوگاه «عدرا» و «نجها» که اهالی غوطه شرقی و شماری از خانواده های خارجی در آن زندگی می کنند خارج شده اند و به سفارت مصر در دمشق تحویل داده شده اند تا بعدتر به قاهره اعزام شوند.

در حالی که بیشتر کشورهای عربی سفارت های خود را در سوریه مسدود کرده اند، سفارت مصر در سوریه هنوز با مسئولان سوری در ارتباط است، سفارت مصر در دمشق اعلام کرده است که این دومین گروه از شهروندان مصری هستند که با همکاری دمشق از اردوگاه های اهالی غوطه شرقی خارج شده اند و به مسئولان مصری تحویل داده شده اند.

کد خبر 4307869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha