۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱

سرمربی تیم ملی لهستان:

قوانین و مقررات جدید هیجان را از کشتی می‌گیرد/ هیچکس راضی نیست!

قوانین و مقررات جدید هیجان را از کشتی می‌گیرد/ هیچکس راضی نیست!

سرمربی تیم ملی کشتی لهستان گفت: برگزاری مسابقات در دو روز و دوبار وزن کشی در صبح پیکارها، باعث ایجاد مشکل برای کشتی‌گیران و ایجاد اضطراب در آنها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، «یوسف عبدالسلام‌اف» سرمربی تیم کشتی آزاد لهستان با بیان این مطلب افزود: علاوه بر این برگزاری مسابقات طی دو روز هزینه های اضافی برای میزبان و شرکت کنندگان دارد. کشتی مثل فوتبال نیست و فدراسیون های ملی به سختی بودجه خود را تامین می کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این برگزاری مسابقات در دو روز تعداد تماشاگران را کم کرده و این مقررات جدید هیجان را از کشتی می گیرد.

نایب قهرمان المپیک تصریح کرد: از برگزارکنندگان مسابقات تا داوران، کشتی گیران و مربیان هیچکس از قانون دو روز برگزاری مسابقات راضی نیست.

سرمربی تیم کشتی آزاد لهستان خاطرنشان کرد: سالها می توان در مورد مقررات جدید صحبت کرد به نظرم در این قوانین هیچ مزیتی وجود ندارد و به سختی می توان آنرا درک کرد.

وی در پایان از حضور کشتی گیران لهستانی در رقابتهای جام تفلیس گرجستان، مسابقات مصر و مسابقات جام زیلکوفسکی تا پیش از رقابت های جهانی مجارستان خبر داد.

کد خبر 4307906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha