۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

دشمن از تفکر بسیجی و لفظ الله وحشت دارد

دشمن از تفکر بسیجی و لفظ الله وحشت دارد

همدان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه دشمن از انقلاب اسلامی هراس دارد، گفت: ترس دشمن به خاطر تجهیزات نظامی و تأسیسات انرژی هسته‌ای نیست بلکه ازتفکر بسیجی و لفظ الله وحشت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی پیش از ظهر سه شنبه در نشستی با همرزم سردار شهید حسین همدانی با اینکه مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال و ارزش‌ها مقابل جبهه کفر ایستادگی کردند، گفت: نگاه اعتقادی و کارآمد به اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب که مورد اهتمام رزمندگان بود باعث پیروزی جبهه حق علیه باطل شد.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمن از انقلاب اسلامی هراس دارد و به بهانه‌های واهی کینه خود را علیه این ملت ابراز می‌کند به خاطر تجهیزات نظامی و تأسیسات انرژی هسته‌ای نیست بلکه از لفظ الله است چراکه موجب وحشت دشمنان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بااشاره به جان‌فشانی‌های نیروهای اسلام در برابر کفر چه در جنگ تحمیلی و چه در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع)، گفت: رشادت‌ها و پیروزی‌های سربازان ما در جبهه‌های گوناگون مدیون کلمه جلاله الله است که توسط امام و به‌تبع آن آحاد جامعه فریاد زده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امروز در تداوم راه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی جبهه مقاومت را بر اساس لفظ جلاله الله مورد عنایت قرار داده اند، گفت: پیروزی حق بر باطل، اسلام بر کفر، مقاومت بر ظلم و ستم نزدیک است.

همرزم سردار شهید حسین همدانی نیز گفت: امروز به برکت خون شهدا و انفاس قدسی مقام معظم رهبری در جامعه؛ انقلاب در مسیر پیشرفت است و اثرات آن در بسیاری از نقاط دنیا مشاهده می‌شود.

سردار مهدی صدیقی بابیان اینکه علت اصلی جنگ تحمیلی نمایان نمودن پیروزی حق بر باطل است که خداوند وعده آن را داده است، گفت: همچنان که امروز در جامعه مشاهده می‌کنید وضعیت ایران اسلامی در ابعاد علمی، اقتصادی و نظامی خوب است و این مهم دست‌یافتنی نبوده و نیست مگر با هدایت‌های رهبر مقتدر مسلمانان جهان و جوانان مؤمن ایران اسلامی که همچنان ادامه دارد.

سردار صدیقی در ادامه با اشاره به اینکه جوانان ما با اتکا به بنیه اعتقادی خود در سوریه و جبهه‌های مقاومت در حال دفاع از حریم اهل‌بیت هستند، گفت: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب انقلابی ماندن در شرایط مختلف است چراکه این نیاز بیش از هرزمانی در جامعه احساس می‌شود.

وی افزود: امروز جوانان ایران اسلامی باید در انتخاب راه خود بسیار دقت کنند چراکه دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در کمین بوده تا آن‌ها را موردحمله قرار دهند.

کد خبر 4308735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha