۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۴۸

نماینده مردم شازند در مجلس:

احداث بیمارستان شازند خواسته ۴۰ ساله مردم این شهرستان است

احداث بیمارستان شازند خواسته ۴۰ ساله مردم این شهرستان است

شازند- نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان شازند که امروز کلنگ عملیات اجرایی آن بر زمین زده شد، خواسته ۴۰ ساله مردم این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ابراهیمی عصر چهارشنبه در جریان آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شازند که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، اظهار داشت: مسئولان استان مرکزی و شهرستان شازند و همچنین سرمایه گذار پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شازند تلاش های قابل تقدیری را برای آغاز عملیات این طرح انجام داده اند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام یک کار بزرگ است که در تاریخ خطه شازند ماندگار خواهد شد، چراکه این نقیصه در حوزه بهداشت و درمان، بیش از ۴۰ سال بود که گلایه مردم شازند را به همراه داشت.

ابراهیمی بیان کرد: امید است به واسطه حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین کلنگ زنی پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شازند، هر چه زودتر این طرح تکمیل و بهره برداری شود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: قطعا همکاری و مساعدت دستگاه های مربوطه و همچنین سرمایه گذار این پروژه، به بهره برداری به موقع این طرح حوزه بهداشت و درمان در شازند منتهی خواهد شد.

براساس این گزارش، مقرر است بیمارستان شازند با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال که از منابع مالی وزارت نفت تامین خواهد شد و در فضایی به مساحت بیش از چهار هکتار با زیربنای ۱۶هزار مترمربع احداث شود.

کد خبر 4310618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha