۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۸:۴۵

استاندار کردستان:

آماده حمایت از هنرمندان هستیم/اقدامات حوزه هنری شایسته تقدیر است

آماده حمایت از هنرمندان هستیم/اقدامات حوزه هنری شایسته تقدیر است

سنندج – استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت های بالای هنری در این استان گفت: آمادگی داریم تا از هنرمندان کردستان برای تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا شامگاه چهارشنبه در مراسم بازگشایی گالری سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و افتتاح نمایشگاه نقاشان سنندجی اظهار داشت: کردستان معدن استعدادهای بی نظیر در تمامی حوزه ها و بخش ها از جمله فرهنگ و هنر است.

وی با اشاره به لزوم بهره برداری از ظرفیت های هنرمندان کردستانی، عنوان کرد: استانداری کردستان آمادگی دارد تا از تمامی ظرفیت های در اختیار هنرمندان این استان به بهترین شکل ممکن حمایت کند.

استاندار کردستان به برگزاری نشست هم اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر اشاره کرد و افزود: در این نشست مسائل مختلفی مطرح شد و من آمادگی دارم تا در قالب های دیگر در خدمت هنرمندان باشم.

وی با بیان اینکه می توان در یک قالب مشخص از فعالیت های هنرمندان به خوبی حمایت کرد، گفت: این مهم نیازمند برنامه ریزی بهتری است و هنرمندان خود نیز باید پای کار بوده و زمینه برای رشد و اعتلای هر چه بهتر این بخش را فراهم کنند.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های صورت گرفته از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حوزه هنری در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری فعالیت های خوبی را انجام می دهد و این اقدامات قابل تقدیر است.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف پردیس سینمایی بهمن سنندج از جمله سالن جلسات، کتابخانه تخصی هنر و همچنین استودیو حرفه ای صدا و تصویر، عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی برای احداث این مجموعه صورت گرفته و می توان از آنها برای اعتلای فرهنگ و هنر کردستان بهره برداری کرد.

در این مراسم علاوه بر بازگشایی گالری سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، نمایشگاه آثار نقاشان سنندجی نیز گشایش یافت.

کد خبر 4310786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha