۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۳

همزمان با روز قدس؛

مردم گنجینه فرهنگ ها حماسه ای دیگر خلق کردند

مردم گنجینه فرهنگ ها حماسه ای دیگر خلق کردند

بجنورد- مردم روزه دار گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها باری دیگر با مشت های گره کرده در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را طنین انداز کردند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مردم خراسان شمالی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز جهانی قدس برای حمایت از مردم ستم دیده فلسطین وحدت و همدلی خود را در کف خیابان ها به نمایش گذاشته اند.

امروز مردم روزه دار خراسان شمالی برای تجدید میثاق با امام راحل و حمایت از مردم فلسطین در کف خیابان ها تنفر خود از آمریکا و رژیم اسرائیل را با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ برآل سعود» و «مرگ بر آمریکا» طنین انداز کردند.

همچنین امروز مردم خراسان شمالی باری دیگر حمایت خود از ولایت فقیه را با شعارهای «ولایت فقیه اصل دین است محور اتحاد مومنین است»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «مرگ بر منافق و فتنه گر»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و «گوش به فرمان تو ای رهبر آزاده  لب تو اگر تر بکنی ما همه آماده ایم» را به گوش دشمنان داخلی و خارجی رساندند.

گفتنی است امروز پیران و کودکان در هوای گرم تابستان در کنار جوانان، نوجوانان و دیگر اقشار مختلف جامعه قرار گرفتند تا اعلام کنند حماسه آفرینی با اتحاد و همبستگی تمامی افراد میسر خواهد شد.

مسئولان استان خراسان شمالی نیز با حضور در کنار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت  و اعلام کردند برای تزریق روحیه امید به مظلومان و محرومان هر قدمی بتوانند خواهند برداشت.

روز جهانی قدس یادگار حضرت امام خمینی(ره) است

استاندار خراسان شمالی به خبرنگار مهر می گوید: روز جهانی قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که تا پیروزی کامل فلسطین این حماسه ادامه خواهد داشت.

محمد رضا صالحی اظهار می کند: امروز مردم خراسان شمالی با حضور در راهپیمایی روز قدس قدرت مسلمانان را به جهانیان نشان دادند و اعلام کردند برای دفاع از حق مظلومان و ستم دیدگان کوتاه نخواهند آمد.

وی می افزاید: مردم ولایتمدار خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور بار دیگر به آمریکا و متحدان غاصبش همچون اسرائیل نشان داند که هیچ گاه به جایی نخواهند رسید و هر روز بیش از گذشته خار خواهند شد.

روز قدس نشانه قدرت بین المللی اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فلسفه روز قدس می گوید: روز قدس نشانه ای از قدرت بین المللی اسلام است.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی اظهار می کند:  تمام مسلمانان جهان همواره علیه ظالم و برای حمایت از مظلومان و ستم دیدگان در یک جبهه واحد قرار خواهند داشت.

حجت الاسلام یعقوبی روز قدس را روز اسلام و رسول الله اعلام می کند و می افزاید: به فرموده امام علی (ع) ما دشمن ظالمان و یاور مظلومان هستیم و خواهیم بود.

وی تصریح می کند: تظاهرات روز قدس در حقیقت پیمانی با امام راحل و شهدا است که همه ساله مردم مومن و روزدار در هر موقعیتی حضور می یابند.

 روز جهانی قدس ایستادگی در مقابل رژیم ستمکار اسرائیل است

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: روز قدس به‌عنوان یادگار امام خمینی (ره) است که در این روز مسلمانان جهان با همبستگی، انسجام و وحدت در برابر رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی می‌کنند.

سردار علیرضا مظاهری اظهار می‌کند: در این روز تمام ملت مسلمان جهان با حضور در سطح خیابان‌ها و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» همبستگی خود را با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی روز جهانی قدس در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۸ خرداد از محل میدان شهید آغاز و به سمت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ادامه یافت و نیز در ۴۰ نقطه دیگر این استان با حضور پور شور مردم برگزار شد.

کد خبر 4315323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha