۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

اراضی شهرک صنعتی فراهان برای فعالیت تولیدی واگذار می شود

اراضی شهرک صنعتی فراهان برای فعالیت تولیدی واگذار می شود

اراک- نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: شهرک صنعتی فراهان تا پایان شهریورماه سال جاری زمین مورد نیاز برای فعالیت های تولیدی و صنعتی را به متقاضیان واگذار خواهد کرد.

محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مسائل و نیازهای شهرستان فراهان و پیگیری برای رفع این مشکلات، اظهار داشت: شهرک صنعتی فراهان که زمین آن تامین شده، طبق برنامه شرکت شهرک های صنعتی استان تا پایان شهریورماه سال جاری زمین های مورد نیاز برای فعالیت صنعت گران و تولیدکنندگان را واگذار می کند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز فراهان به کشتارگاه دام، افزود: در این زمینه اگر سرمایه گذار جذب شود، با اختصاص محل مناسب، عملیاتی خواهد شد و پیگیری آن در دستور کار است.

حسینی بیان کرد: در رابطه با زمین مورد نیاز فعالیت های دامپروری نیز ادارات مرتبط و مسئول همکاری لازم را بایستی با یکدیگر و متقاضیان این فعالیت داشته باشند تا روند کار تسهیل شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات برخی کشاورزان این منطقه با اداره منابع طبیعی، خاطرنشان ساخت: مساله اراضی اختلافی مردم و منابع طبیعی توسط کمیسیون رفع اختلاف پیگیری شده و اقدام برای بازگرداندن اراضی وسیعی به مردم صورت پذیرفته است و سایر پرونده ها نیز باید پیگیری و تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: در زمینه آب شرب برخی مناطق فراهان از جمله خنجین نیز با همکاری مدیر آب و فاضلاب این شهرستان، پیگیری برای اختصاص زمین و استقرار منبع لازم مدنظر قرار دارد و با توجه به اهمیت موضوع می طلبد که انجام آن تسریع شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دیگر خواسته های مردم برخی مناطق شهرستان فراهان، ارتقای زیرساخت های بهداشتی و درمانی است؛ در این راستا پروژه احداث درمانگاه شبانه روزی خنجین هم اکنون ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اعتبار آن از وزارت بهداشت و بودجه استانی تامین شده و طی نیمه اول امسال به بهره برداری می رسد.

حسینی اضافه کرد: دو پروژه فعلی دیگر این شهرستان شامل احداث مدرسه بنیاد برکت و ساختمان بخشداری خنجین است که هر دو در مرحله عملیاتی هستند و سعی بر آن است که با تامین اعتبار لازم، تا پایان نیمه اول امسال افتتاح شوند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هم اکنون شهرستان فراهان از لحاظ فعالیت های فرهنگی و هنری با مشکل کمبود فضا و زیرساخت مناسب مواجه است که در این راستا نیز تلاش داریم از طریق جذب اعتبارات لازم، شرایط مطلوبی برای اینگونه فعالیت ها فراهم شود.

کد خبر 4315702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha