۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶

مدیر کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

معرفی ۲۲ طرح و پروژه به کارگروه اشتغال روستایی/ اشتغالزایی۴۸۳ نفر

معرفی ۲۲ طرح و پروژه به کارگروه اشتغال روستایی/ اشتغالزایی۴۸۳ نفر

یاسوج- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۲۲ طرح و پروژه به کارگروه اشتغال روستایی با هدف دریافت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود باقری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجموع تسهیلات پیش بینی شده برای این پروژه ها ۳۰ میلیارد تومان است.

باقری با بیان اینکه از مجموع ۲۲ پروژه  معرفی شده بخش گردشگری به کارگروه مورد نظر، ۱۶ پروژه به بانک معرفی شده است، عنوان داشت: اعتبار پیش بینی شده پروژه های معرفی شده به بانک در این حوزه ۲۱ میلیارد تومان است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به حجم اشتغال این پروژه ها، ابراز داشت: با تحقق و پوشش کامل این تسهیلات، زمینه اشتغال پایدار برای ۴۸۳ نفر فراهم می شود.

وی افزود: تحقق مجموع تسهیلات پیش بینی شده برای طرح های اشتغالزایی، خروجی اشتغال ۳۳۰۰ نفری را در بخش های مختلف صنایع دستی و گردشگری عملیاتی می کند.

باقری تصریح کرد: بخشی از تسهیلات مورد نظر در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی با نرخ شش درصد است که با پوشش مناسب طرح ها و معرفی به دستگاه متولی، پرداخت تسهیلات به جامعه هدف عملیاتی شده و یا اجرایی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان به بخشی از دستاوردهای این دستگاه طی سال های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: طی سال ۹۵، میراث فرهنگی استان در جشنواره شهید رجایی موفق به حضور در بین دستگاه های برتر شد.

وی افزود: ‌طی سال ۹۶ در بخش آیتم ها و شاخص های ۱۰ گانه با محوریت استانداری نیز میراث فرهنگی در ردیف دستگاه های برتر شناخته شد.

باقری خاطرنشان کرد: همچنین طی سه سال پیاپی، این دستگاه از جمله دستگاه های برتر فرهنگی استان بوده است.

کد خبر 4319733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha