۱۹ دی ۱۳۸۵، ۱۰:۲۹

مدیر عامل باشگاه استقلال :

نام استقلال تمام آسیا را تحت الشعاع قرار می دهد / بانک استقلال تاسیس می شود

نام استقلال تمام آسیا را تحت الشعاع قرار می دهد / بانک استقلال تاسیس می شود

مقداد نجف نژاد گفت: اطمینان داریم نام استقلال تمام قاره بزرگ آسیا را تحت الشعاع قرار می دهد و رقبا از استقلال خواهند هراسید.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری باشگاه استقلال، مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این مطلب گفت:استقلال تیم بزرگی است و با تمام توان در جهت تکرار افتخاراتمان در آسیا تلاش می کنیم .ما اطمینان داریم نام استقلال تمام قاره بزرگ آسیا را تحت الشعاع قرار می دهد و رقبا از استقلال می هراسند.

نجف نژاد تاکید کرد:خوشبختانه استقلال در آخرین دیدار نیم فصل مقابل پاس که از تیم های بزرگ و ریشه دار کشوراست به پیروزی با ارزشی دست یافت و امیدواریم هواداران عزیزمان این برد را به عنوان عیدی باشگاه از کادر فنی و بازیکنان و در کل مجموعه باشگاه پذیرا باشند.

وی ادامه داد: تیم بعد از استراحتی کوتاه مدت اواخر هفته به کیش می رود تا در محیطی به دور از تنش و حاشیه تمرینات منظم خود را ادامه دهد. ما با جدیت در پی حضوری مقتدرانه درآسیا هستیم و دراین راه تمام تلاشمان را در جهت تقویت تیم و استفاده از نظر کارشناسان صرف می کنیم .

نجف نژاد با اشاره به فعالیت های اقتصادی باشگاه استقلال گفت: البته ماعلاقمندیم موارد را تا انتها پیش ببریم و بعد آنها را بازگو کنیم .اما با توجه به فرار رسیدن روز بزرگ عید غدیر مایلیم یک خبر بسیارمهم را به هواداران عزیزمان بدهیم و آن اینکه سیرمراحل تاسیس بانک استقلال به خوبی پیش رفته و انشاءاله با انجام کارهای نهایی این اتفاق بزرگ و میمون رخ می دهد.

وی ادامه داد: ما حتی پا را فراترهم گذاشتیم و اطمینان داریم در این مسیر استقلال می تواند نقایص و مشکلات مالی اش را برای همیشه رفع کند. به هرحال آنچه اهمیت دارد این است که استقلال در آینده به یک منبع مالی دائم و همیشگی متصل شود و بتواند به یک مجموعه واقعی ورزشی و فرهنگی تبدیل شود.این راهم بگویم که تمام این موارد تحت نظر سازمان تربیت بدنی به عنوان مجمع و رکن باشگاه خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه از فعالیت های جدی کمیته اقتصادی این باشگاه خبر داد و افزود: خوشبختانه این کمیته هم با حضور کارشناسان و صاحبنظران با جدیت در تلاش است تا راهکارهای مهم و تاثیر گذار را جهت رفع مشکلات مالی به وجود آورند. در زمینه بحث صادرات و واردات کالا هم مذاکرات بسیارخوبی داشته ایم و این مساله هم مزید بر علت شده تا به آینده امیدوار و خوشبین باشیم .

کد خبر 432018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha