۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳

لیگ ملت‌های والیبال؛

میرحسینی: تیم ملی حالا حالاها به سعید معروف نیاز دارد

میرحسینی: تیم ملی حالا حالاها به سعید معروف نیاز دارد

کارشناس والیبال به نتایج تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت ها نمره قبولی داد و بر این باور است که انتقادها باید در جهت سازندگی والیبال باشد.

عباسعلی میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر، درباره بازی های تیم ملی در لیگ ملت های والیبال گفت: همیشه شروع خوبی را در مسابقات لیگ جهانی نداشتیم. یکی از دلایل مهم این است که پس از رقابت های لیگ برتر زمان زیادی تا شروع مسابقات لیگ جهانی است و هماهنگی ملی پوشان زمان براست. یکی دیگر از دلایل نداشتن دیدارهای تدارکاتی است و همین باعث می شود تا ملی پوشان در طول رقابت به هماهنگی دست یابند.

این  کارشناس والیبال افزود: یکی دیگر از دلایل، جوانگرایی تیم ملی در این دوره است که البته این کار باید یک روز انجام می شد.  کادرفنی از هفته سوم رقابت ها به جوانان اعتماد و آنها را روانه رقابت ها کرد. جوانان نیز نشان دادند می توانند، چه جوان و چه با تجربه در زمین حاضر شوند. فرقی ندارد؛ ژنِ ایرانی، جنگندگی تعصب خاص خودش را دارد و هفته سوم این ثابت شد.

میرحسینی در ادامه بیان کرد: در اولین بازی هفته چهارم ملی پوشان مسابقه خوبی را مقابل لهستان انجام دادند و موفق شدند این تیم را که سابقه قهرمانی در کارنامه دارد را شکست دهند.

کارشناس والیبال در ادامه درباره دیدارِ تیم ملی مقابل صربستان بیان کرد: ملی پوشان بازی خوبی را مقابل صربستان انجام دادند. در ست دوم سرویس های خوب سیویچ باعث شد تا تیم ما نتیجه را واگذار کند. در ست های بعد تیم ما خوب جنگید اما آسیب دیدگی ها در روند بازی تاثیر گذاشت. در کل بازی خوب و قابل توجهی مقابل صربستان داشتیم و نباید از کاردانی و مدیریت معروف غافل شد.  معروف نشان داد که تیم ملی حالا حالاها به او نیاز دارد.

میرحسینی در ادامه خاطرنشان کرد: در همه پست ها جایگزین داریم و امیدوارم در پست معروف نیز یک جایگزین خوب پیدا شود. سعید معروف ثابت کرده است که مهره بسیار تاثیرگذاری در تیم ملی است.

کارشناس والیبال درباره انتقادهای وارد شده به تیم ملی اظهار کرد: باید به کادرفنی و بازیکنان فرصت داد. انتقاد خوب است اما نباید تخریب کننده باشد. برخی در فضای مجازی برد تیم ملی مقابل لهستان را کم ارزش جلوه دادند و بیان کردند لهستانی ها چند مهره کلیدی خود را در اختیار نداشتند. مگر تیم ملی از جوانان خود در این بازی استفاده نکرده است؟ یک جاهایی باید حقایق گفته شود اما این حقایق باید واقع بینانه باشد.

او به تیم ملی والیبال نمره قبولی داد و گفت: تا این لحظه تیم ملی نمره قبولی دریافت کرده است و امیدوارم در بازی مقابل آمریکا نیز نتیجه خوبی کسب کنیم. تیم ملی در هفته آخر رقابت ها میزبان گروهش است که امیدوارم با حمایت پرشور هواداران نتایج خوبی کسب کند.

میرحسینی در پایان گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: برای صعود به مرحله نهایی کار بسیار سختی را در پیش داریم اما از بازیکنان ما هر کار محال و سختی برخواهد آمد چراکه با روحیه ، تعصب و جنگندگی کار می کنند. من به عنوان عضو کوچکی از جامعه والیبال به این مجموعه افتخار می کنم و امیدوارم در ادامه انتقادها در جهت سازندگی تیم ملی باشد.

کد خبر 4322663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha