۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۲۷

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راههای مازندران

اعمال محدودیت های ترافیکی در راههای مازندران

ساری - رئیس پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه تا صبح روز شنبه ۲ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت:به‌منظور تسهیل در عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در این محورها به اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور به‌غیراز موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲ تیرماه از محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور در روزهای یادشده، افزود: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه یکم تیرماه از این محور ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها در روزهای اجرای طرح از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه ۳۱ خردادماه و جمعه و یکم تیرماه ۹۷ از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در این محورها رادارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای مأموران پلیس‌راه مستقر در محورهای مواصلاتی استان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش‌شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 4326248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha