۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان:

پروژه آب‌رسانی به ۴۲ روستای لرستان آماده افتتاح است

پروژه آب‌رسانی به ۴۲ روستای لرستان آماده افتتاح است

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: پروژه آب‌رسانی به ۴۲ روستای لرستان آماده افتتاح است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاکاوند ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۶متعهد شدیم که ۱۷۳ روستا را آب رسانی کنیم، اظهار داشت: ۳۶ تا از این روستاها از محل اعتبارات استانی و بخشی از محل اعتبارات بهره وی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه آب رسانی به ۲۸ روستا را در هفته دولت و ۲۵ روستا را در دهه فجر سال۹۶ به بهره برداری رساندیم، تصریح کرد: پروژه های آب رسانی به ۴۲ روستا آماده افتتاح است و عملیات آب رسانی به ۳۲ روستا نیز در هفته دولت امسال اتمام و افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با تاکید بر اینکه تنها ۱۱ پروژه آب رسانی به روستا ها باقی می ماند که مربوط به دو ۲ مجتمع آب رسانی هستند، افزود: یکی از این مجتمع ها در شهرستان ازنا است که مشکل معارض پیدا کرده و یکسری از اهالی مخالف اجرای آن هستند وهنوز هم این مشکل برطرف نشده است.

کاکاوند با اشاره به اینکه دومین مجتمع آب رسانی در منطقه چغلوند رود است که مشکل معارض داشت و خوشبختانه حل شد، گفت: در مورد وضعیت اعتبارات حدود ۹۵ میلیارد اعتبار مصوب داریم که بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه از این رقم ۵۶ میلیارد اعتبار ملی و مابقی استانی است، تصریح کرد: تخصیص اعتبارات هم ۵۷ میلیارد تومان است که ۳۶ میلیارد آن از محل اعتبارات ملی و ۲۱ میلیارد از محل استانی است.

کد خبر 4329294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha