یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد؛

حمله اسرائیل به فرودگاه دمشق با هدف روحیه بخشی به تروریستها بود

حمله اسرائیل به فرودگاه دمشق با هدف روحیه بخشی به تروریستها بود

یک منبع در وزارت خارجه سوریه به خبرگزاری اسپوتنیک گفته که حمله اسرائیل به اطراف فرودگاه بین المللی دمشق تنها با هدف کمک روحی به تروریست ها صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک منبع در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که بعد از پیروزی های ارتش سوریه در جنوب این کشور، حمله موشکی اسرائیل به اطراف فرودگاه بین المللی دمشق با هدف کمک روحی به تروریست ها صورت گرفته است.

این منبع تأکید کرد که ارتش سوریه در چند روز گذشته صدها کیلومتر از منطقه «اللجاه» در حومه درعا و سویداء و مناطق بیابانی سوریه که از حومه حمص آغاز می شود و تا حومه دمشق و دیر الزور امتداد پیدا می کند را آزاد کرده است.

بر اساس این خبر این منبع تأکید کرده که گزارش های میدانی نشان می دهند که ارتباط ویژه ای بین تروریست ها و رژیم صهیونیستی وجود دارد که به صورت مستقیم بعد از هر شکست تروریست ها، اسرائیلی ها برای حمایت از آنها وارد عمل می شود.

نیمه شب گذشته دو موشک در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق اصابت کرده است و رسانه های سوریه اعلام کردند که این موشک ها اسرائیلی بوده اند و همزمان سامانه دفاع موشکی سوریه یک جسم ناشناس را در آسمان قنیطره رصد کرده بود.

کد خبر 4331290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha