۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۴۹

مدیر حج و زیارت بوشهر:

امسال ۸۰۰ نفر از استان بوشهر به سفر حج اعزام می‌شوند

امسال ۸۰۰ نفر از استان بوشهر به سفر حج اعزام می‌شوند

بوشهر - مدیر سازمان حج و زیارت استان بوشهر گفت: امسال ۸۰۰ نفر حاجی از استان بوشهر به زیارت اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول رنجبر عصر سه‌شنبه در نشست هم اندیشی مسئولان کمیته امداد با مدیران کاروان‌های حج و زیارت استان بوشهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره در امور خیر مشارکت و همراهی خوبی را داشته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نشست‌هایی برای توسعه امور خیریه در جامعه بیان کرد: این سازمان و مدیران کاروان‌های زیارتی آمادگی کامل برای همکاری در برنامه‌های کمیته امداد در رسیدگی به نیازمندان را دارد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان بوشهر اضافه کرد: در این جلسه مشترک مقرر شد با همکاری مدیران کاروان‌ها، ۳۰۰ حاجی حمایت از کودکان ایتام بی سرپرست و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد را برعهده بگیرند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد هزینه ۷۰ سری جهیزیه برای نوعروسان مددجو از سوی حاجیان تأمین شود و علاوه بر آن بخشی از ولیمه و اطعام هر حاجی برای مددجویان نیازمند به کمیته امداد تحویل داده شود.

رنجبر ادامه داد: مشارکت در امور خیر دارای برکات و خیرات بسیار زیادی است و تلاش داریم تا زمینه‌ساز حضور و مشارکت بیشتر در چنین اموری باشیم.

نشست هم اندیشی مشترک مسئولان کمیته امداد استان بوشهر و مدیران کاروان‌های سازمان حج و زیارت این استان با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری میان حجاج و هدایت هزینه های جانبی زائران برای کمک به محرومان و نیازمندان برگزار شد.

کد خبر 4331670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha