۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

عملکرد نامناسب درجذب تسهیلات اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری

عملکرد نامناسب درجذب تسهیلات اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری از عملکرد نامناسب درجذب تسهیلات اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی افزود: برای توسعه کسب و کار و رونق اشتغال زایی در روستاها تسهیلات قابل توجه و ارزان قیمتی در نظر گرفته شده اما تاکنون در جذب این تسهیلات ناموفق عمل شده است.

وی ادامه داد: برای دریافت این تسهیلات، روستاییان باید وثیقه ملکی در گرو بانک قرار دهند، درحالی که املاک روستاییان فاقد سند است و همین موضوع سبب شده تا در دریافت تسهیلات با مشکل مواجه شوند.

عباسی با تاکید بر صدور سند اراضی کشاورزی استان، تصریح کرد: با صدور سند هم می توان بین اراضی دولتی و مردم تفکیک قائل شد و هم روستائیان می توانند با ارائه سند ملکی خود از تسهیلات تخصیصی بهره مند شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل از همه اختیارات استانی استفاده می شود تا در انجام امور روستائیان تسریع شود.

عباسی در ادامه کاغذ بازی اداری را عامل بی اعتمادی و نارضایتی مردم نسبت به دستگاه های اجرایی دانست و گفت: بسیاری از امور مردم در پیچ و خم های اداری ماه ها معطل می ماند و این موضوع نه تنها در روند امور مردم عادی وقفه ایجاد می کند بلکه مانع از جذب سرمایه گذاران می شود.

کد خبر 4332507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha