۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۹

تشکیل ستاد برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر احمد احمدی

تشکیل ستاد برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر احمد احمدی

با حضور وحید احمدی فرزند دکتر احمد احمدی رئیس سازمان مطالعه و تدوین (سمت) و محمد ذبیحی سرپرست این سازمان، ستاد برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت استاد دکتر احمد احمدی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ذبیحی سرپرست سازمان سمت درباره تشکیل ستاد برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت استاد دکتر احمد احمدی، گفت: بنا به درخواست مکرر علاقه‌مندان و ارادتمندان دکتر احمد احمدی، ستاد برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت ایشان با هدف معرفی خدمات و فعالیت‌های استاد احمدی در سازمان «سمت»، تبیین شخصیت و انتشار آراء و اندیشه‌های این استاد فقید و برگزاری مراسم چهلمین روز و سالگرد درگذشت رحلت وی، تشکیل شده است.

وی در زمینه فعالیت‌های این ستاد، افزود: تا پیش از مراسم چهلم رحلت استاد احمدی، با همکاری این ستاد و نشریات مختلف، از جمله روزنامه‌های ایران، جمهوری اسلامی و اطلاعات، ویژه‌نامه‌هایی با موضوع تبیین شخصیت و اندیشه‌های استاد احمدی تهیه و منتشر می‌شود.

سرپرست سازمان «سمت» گفت: دبیرخانه این ستاد در سازمان «سمت» مستقر است و محمدرضا سعیدی از مدیران شایسته این مجموعه که سال‌ها همکار و همراه دکتر احمدی بوده‌اند، به عنوان دبیر این ستاد انتخاب شده‌اند.

ذبیحی از تمامی اساتید، فضلا، شخصیت‌های دانشگاهی و حوزوی و سایر علاقه‌مندان به دکتر احمدی، تقاضا کرد این ستاد را در معرفی خدمات و فعالیت‌های این استاد فقید در سازمان «سمت»، تبیین شخصیت و انتشار آراء و اندیشه‌های او یاری کنند و افزود: در صورتی که یادداشت، تصویر، فایل صوتی و تصویری سخنرانی یا ... از استاد درگذشته دکتر احمد احمدی نزد خود دارید، لطفاً به این ستاد ارسال فرمایید. همچنین اگر نگاشته‌ای یا خاطره‌ای درباره ایشان و طرح یا پیشنهادی در راستای فعالیت‌های ستاد برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت استاد احمد احمدی دارید، در صورت تمایل برای ما بفرستید.

گفتنی است حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی، علی اصغر فانی، غلامرضا ظریفیان، نجفقلی حبیبی، وحید احمدی، غلامحسین غلامحسسین‌زاده، محمدرضا سعیدی، شهره روغنی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدطه مرقاتی، مهدی احمدی، حمیدرضا خادمی و جواد ایرجی اعضای این ستاد را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند فایل‌ها، تصاویر، نوشته‌ها و پیشنهادهای خود را از یکی از راه‌های ارتباطی زیر به «سمت» ارسال فرمایند:

نشانی: تهران، ‌بزرگراه ‌جلال‌آل‌احمد، غرب پل یادگارامام(ره)‌، سازمان مطالعه و تدوین‌ (سمت( کدپستی: ١٤٦٣٦٤٥٨٥١

رایانامه:  info@samt.ac.ir 

تلفن: ۴۴٢۴٦٢٦٠

نمابر: ۴۴٢۴٦٢٦٠

کد خبر 4334532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha