۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۰

انتشارات شمعدونی منتشر کرد

«جرات داشته باش»، کتابی درباره افزایش اعتمادبه‌نفس

«جرات داشته باش»، کتابی درباره افزایش اعتمادبه‌نفس

کتاب «جرات داشته باش» نوشته فردریک فانژه با ترجمه محیا احمدی‌پور توسط انتشارات شمعدونی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «جرات داشته باش» نوشته فردریک فانژه به تازگی با ترجمه محیا احمدی‌پور توسط انتشارات شمعدونی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسنده این کتاب، استاد دانشگاه و روان‌درمانگر فرانسوی است و در این اثر تجربیات بالینی خود را در مواجهه با مراجعانش که مشکل کمبود اعتماد به نفس داشته‌اند، نوشته است. فردریک فانژه متولد سال ۱۹۵۵ است که در سال ۱۹۸۳ در رشته عصب‌شناسی از دانشگاه لیون فارغ‌التحصیل شد و دو سال بعد، از همان دانشگاه موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی شد.

فانژه تا به حال بیش از ۲۰۰ کنفرانس و کارگاه در حوزه‌های مختلف از جمله درمان استرس، افسردگی و روان‌درمان‌گری برگزار کرده است. وی همچنین در بسیاری از دانشگاهای فرانسه،بلژیک و سوئیس مشغول تدریس است. او تاکنون کتاب‌های متعددی در حوزه روانشناسی با محوریت درمان اضطراب، افسردگی، کمبود اعتماد به نفس و... نوشته است. نثر ساده و روان و ارائه راه‌حل‌های کاربردی از جمله ویژگی‌های آثار این مولف است.

«جرأت داشته باش» دومین کتاب اوست که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ چاپ شد. فانژه در این کتاب براساس تجربیاتی که از گفت‌وگو با بیمارانش به دست آورده، راه حل‌هایی برای حل مشکلات مخاطبان این کتاب ارائه کرده است.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

سِلیا، ۲۱ ساله و دانشجوی رشته حقوق است، او قبل از اولین جلسه درمانی نامه‌ای برایم نوشت که این خلاصه‌ نامه است: «دچار کمبود اعتماد به نفس‌ام... خجالتی و مضطرب هستم... افکار اضطراب‌آوری دارم... می‌خواهم حتماً روان درمانی‌ام را شروع کنم.»

هنگامی که سِلیا به دیدنم آمد، از او پرسیدم منظورت دقیقاً چیست که کمبود اعتماد به نفس داری؟ سِلیا پاسخ داد: «جرأت انجام برخی کارها را ندارم؛ برای مثال، صحبت کردن در جمع‌هایی که آن‌ها را اصلاً نمی‌شناسم یا شناخت کمی از آن‌ها دارم. همین مسئله مرا مضطرب می‌کند.»

درمانگر: متوجه شدم. آیا کمبود اعتماد به نفس در زمینه‌های دیگر هم شما را آزار می‌دهد؟

سِلیا: احساس می‌کنم که نمی‌توانم فعالیت جدیدی را شروع کنم. من برای پرداخت هزینه‌های تحصیلی‌ام به کار کوچکی احتیاج دارم. به من کار در رستوران پیشنهاد شد که البته نپذیرفتم، با اینکه از نظر مالی به آن احتیاج داشتم. 

این کتاب را انتشارات شمعدونی با قیمت ۲۷ هزار تومان روانه پیشخوان کتابفروشی‌ها کرده است.

کد خبر 4342890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha