۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۶

رئیس پلیس فتا کرمانشاه:

متصدی کافی‌ نت سارق اینترنتی از کار درآمد

متصدی کافی‌ نت سارق اینترنتی از کار درآمد

کرمانشاه_ رئیس پلیس فتا کرمانشاه از شناسایی متصدی یک کافی‌نت که با سوء استفاده از اعتماد مشتری خود اقدام به برداشت غیر مجازکرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی کریمی اظهار داشت: به دنبال مراجعه یک شهروند کرمانشاهی به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس، پرونده ای تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.


وی افزود: فرد شاکی عنوان کرد چند روز پیش جهت انجام ثبت‌نام اینترنتی به کافی‌نتی مراجعه و اطلاعات کارت بانکی‌ خود را جهت انجام تراکنش به متصدی داده است اما چند روز بعد و پس از اخذ موجودی از حساب متوجه شده مجموعا بیش ۲۰میلیون ریال برداشت غیر مجاز انجام گرفته است.


رئیس پلیس فتا کرمانشاه با بیان اینکه این برداشت غیر مجاز به صورت خرید اینترنتی بوده است، ادامه داد: ماموران پلیس فتا با به کارگیری اقدامات فنی‌، متهم را شناسایی و به این پلیس احضار کردند.


وی گفت: متهم دستگیر شده به عنوان متصدی در کافی نت مشغول به کار بوده است که در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس فتا با مشاهده مدارک مستدل به جرم خود اعتراف و سپس تحویل مراجع قضائی شد.


وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: اگر می خواهند تراکنش مالی خود را از طریق کافی‌نت‌ انجام دهند، شخصاً اطلاعات کارت بانکی را وارد کرده و از بازگو کردن آن به دیگران خودداری کنند و درصورتی که توانایی انجام اینکار را ندارند از افراد آشنا و مطمئن درخواست کمک کنند.


این مقام مسئول در پایان گفت: همچنین بعد از اتمام کار لازم است که رمز خود را تغییر داده و اگر با نحوه تغییر انترنتی اشنایی ندارند از کارمندان بانک بخواهند اینکار را انجام دهند.

کد خبر 4343085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha