۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۱۸

فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

پیروزی فرانسه بر کرواسی در نیمه اول/ ویدئو چک بازهم تاثیرگذار شد

پیروزی فرانسه بر کرواسی در نیمه اول/ ویدئو چک بازهم تاثیرگذار شد

نیمه نخست دیدار فینال بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی درحالی با برتری فرانسه مقابل کرواسی به پایان رسید که یک بار دیگر ویدئوچک در نتیجه بازی تاثیرگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ایستگاه آخر رسید تا بازی بین تیم های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی، تکلیف بیست و یکمین برنده جام زرین را مشخص کند.

این دیدار که از ساعت ۱۹:۳۰ امروز یکشنبه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار شد با پیروزی دو بر یک فرانسه در نیمه نخست همراه بود. ماریو مانژوکیچ (۱۹- گل به خودی) و گریزمان ( ۳۸- پنالتی) برای فرانسه و ایوان پرشیچ (۲۸) برای کرواسی گلزنی کردند.

فینال جام بیست و یکم در حالی با سوت «نستور پتانا» از آرژانتین آغاز شد که شاگردان زلاتکو دالیچ سعی داشتند با فشار همه جانبه خود گل نخست این دیدار را وارد دروازه هوگو لوریس کنند. اما دفاع مستحکم خروس ها این اجازه را به قرمز و سفیدپوشان نداد.

در ادامه بازیکنان فرانسه با هوشمندی گریزمان، کیلیان امباپه و کانته کنترل توپ را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۱۸ موفق به گرفتن خطا از کرواسی پشت محوطه جریمه حریف شدند.

ضربه ایستگاهی را گریزمان به سمت دروازه کرواسی شلیک کرد و ماریو مانژوکیچ که برای دفاع از دروازه تیمش عقب آمده بود در دفع توپ ناکام بود و توپ پس از سابیدن به سر او در گوشه دروازه قرار گرفت. 

پس از این گل بازیکنان کروات توانستند خیلی زود به شرایط بازی بازگردند و گل تساوی را روی ضربه زیبای پرشیچ در دقیقه ۲۸ به ثمر برسانند.

در ادامه، بازیکنان فرانسه با منطق همیشگی خود به دروازه کرواسی نزدیک شدند و در دقیقه ۳۸ صاحب یک پنالتی شدند. این ضربه در شرایطی به دست آمد که ابتدا داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت اما بعد از تماشای دوباره صحنه از طریق ویدئو چک اعلام ضربه پنالتی کرد و گریزمان گل دوم آبی ها را به ثمر رساند.

کد خبر 4347768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha