۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴

فرماندار کرمانشاه:

برگشت بودجه به خزانه نداشتیم/جابه‌جایی اعتبارات در برخی دستگاه‌ها

برگشت بودجه به خزانه نداشتیم/جابه‌جایی اعتبارات در برخی دستگاه‌ها

کرمانشاه_ فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ برگشت اعتباری نداشته ایم و فقط در چند دستگاه جابجایی اعتبار صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله رنجبر امروز سه شنبه در شورای اداری شهرستان که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شرایط خشکسالی شرایط حساسی در جامعه حاکم است و با یک همگرایی و همدلی باید در پشت سر ولایت حرکت کنیم.

وی به روند قطعی برق اشاره کرد و بیان داشت: در این شرایط سختی که بر مردم جامعه حاکم است برنامه خاموشی و قطعی برق باید با دقت و به موقع به اطلاع مردم رسیده شود چرا که دشمنان اسلام با شیطنت هایی که دارد قصد سوء استفاده از این موضوع را دارد.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت: مردم در این شرایط بحرانی انتظار دارند مسئولان همراه و همدل باشند و ما نیز با صبر و بردباری باید آنها را همراهی کنیم.

وی در ادامه به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: با کمک مسئولین و دستگاهها باید مراسمات باشکوهی در این روز که روز ملی کرمانشاه هم هست برگزار کنیم.

رنجبر با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یادآور شد: لازم است از هم اکنون آمار و ارقام و فیلم هایی از دستاوردهای انقلاب تهیه کنیم و وضعیت خدمات رسانی در طول انقلاب را برلی مردم تشریح کنیم تا واقعیت ها برای مردم در این زمینه روشن شود.

وی از خدمات شایسته انقلاب در طول این دوران به حاشیه نشین ها و روستائیان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تسهیلات خوبی برای اشتغال روستاییان در نظر گرفته شده است که می تواتد در رفع بیکاری و عدم مهاجرت روستاییان موثر واقع شود.

فرماندار کرمانشاه به رتبه اول شهرستان در بحث بیمه تامین اجتماعی روستائیان اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا تا کنون ۱۹ هزار خانوار روستایی نزدیک به ۸۰ درصد جمعیت هدف تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و ۱۶۸ هزار خانوار تا الان مشمول دریافت مستمری شدند و باید برای ۲۰ درصد باقیمانده نهایت تلاش خود را بکار بگیریم.

وی اذعان داشت: همچنین برای اشتغال روستاییان ۱۸۵ طرح با اعتبار بالغ بر ۲۵۷ میلیارد تومان در شهرستان کرمانشاه تا کنون پیش پذیرش شده اند که تا امروز ۲۴ میلیارد آن پرداخت شده است.

رنجبر با تاکید بر همت مسئولان نسبت به جذب تسهیلات اشتغال روستایی و نظارت بر اجرای صحیح آن گفت: امسال اعتبارات ما در شهرستات ۱۴۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن منطقه ای و ۶۱ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی است که در این راستا ۳۵۰ پروژه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ برگشت اعتباری در سال ۹۶ نداشتیم، اظهار داشت: فقط در چند دستگاه جابجایی اعتبار صورت گرفت و دستگاهی که نتوانست جذب را انجام بدهد اعتبارات آنها را برای موارد دیگر صرف کردیم و به دستگاهها اعلام کرد اگر امکان جذب ندارتد هرچه سریعتر اعلام کنند تا بتوانیم در پروژه هایی که نیاز دارند استفاده شود.

کد خبر 4349363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha