۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد:

بهره‌مندی یک هزار نفر از گفتمان‌های دینی حجاب در ملایر

بهره‌مندی یک هزار نفر از گفتمان‌های دینی حجاب در ملایر

ملایر - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از بهره مندی یک هزار نفر از گفتمانهای دینی که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در شهرستان ملایر برگزار شد، خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر از بهره مندی بیش از یکهزار نفر از گفتمان‌های دینی که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در شهرستان ملایر برگزار شد، خبر داد.

وی گفت: طی هماهنگی انجام شده با مسئولان مناطق پنج گانه طرح سلامت اجتماعی، هیئات مذهبی، کانونهای فرهنگی و تبلیغی، موسسات قرآنی شهری، خانه های قرآن روستایی و مساجد محوری شهرستان ملایر با برگزاری گفتمانهای دینی طی هفته گرامی داشت حجاب و عفاف بیش از یک هزار نفر از گفتمانهای دینی بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: به منظور تعمیق و گسترش ارزش­های اسلامی و ترویج و تبیین فضائل و کرامات و مناقب حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بیش از ده ­ها برنامه فرهنگی و مذهبی در نقاط مختلف شهر و روستاهای شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام گروسی برگزاری گفتمان­های دینی، سخنرانی، مداحی و مولودی خوانی، برپایی ایستگاه­های صلواتی، ارائه مشاوره، اعزام مبلغ و مبلغه به مراسم و مناطق شهری و روستایی، برگزاری مراسم جشن میلاد، جلسات سخنرانی و اعزام مداح به مراسم مناطق شهری و روستایی را از اهم برنامه­ های در نظر گرفته شده اعلام کرد.

کد خبر 4351376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha