۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸

عضوهیئت‌رئیسه‌مجلس‌خبرگان‌رهبری:

۴۰ سال توطئه‌ها خنثی شده و خواهد شد/ در گردنه سختی قرار داریم

۴۰ سال توطئه‌ها خنثی شده و خواهد شد/ در گردنه سختی قرار داریم

شیراز - عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ۴۰ سال است که توطئه‌ها خنثی شده و خنثی خواهد شد، گفت: مهم این است که خداباور باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد خاتمی سه شنبه شب در جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم  حضرت شاهچراغ(ع) تاکید کرد: ولایت فقیه امروز در تداوم ولایت امام رضا(ع) است، امام(ره) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند.

وی تصریح کرد: خداباوری باید همراه با ولایتمداری باشد. ۴۰ سال کشور آسیب ندید و به یاری خداوند چهل سال‌های دیگر هم خواهد آمد و نسل‌های دیگر هم خواهند دید که با همراهی توحید و ولایت انقلاب آسیب نمی‌بیند. 

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: امام رضا (ع) میزبان کشور ایران است، برخی تعبیر می‌کنند که امام رضا (ع) مهمان کشور ماست درحالیکه ما بر سر سفره امام رضا(ع) نشسته‌ایم و بلاها از این کشور به خاطر امام رضا (ع) دفع شده و به یاری خداوند دفع می‌شود و به قول امام(ره) مرکز ایران آستان قدس رضوی است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: در شرایط بسیار خطیر و  گردنه سختی قرار داریم امروز انقلاب اسلامی در مصاف با تمام کفر قرار گرفته، همه را بسیج کردند علیه این ملت، آمریکا راس استکبار است که بدعهدی و شیطنت آن را دیده‌اید و می‌بینید.

وی ادامه داد: شما مقاومت کنید و با خدا آشتی باشید، نقشه‌های دشمنان به شما آسیب نمی‌زند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یک رئیس جمهور تازه به دوران رسیده مثل لات‌های چاله میدان وارد صحنه شده و اتحادیه اروپا هم مرعوب این دیوانه است. از برجام ۸۰ درصد مربوط به آمریکا و ۲۰ درصد مربوط به اتحادیه اروپا بود، اینها هم از آمریکا می‌ترسند و ترس هم نباشد همفکر با امریکا هستند. 

آیت الله خاتمی افزود: در نهایت فرانسه و آلمان در کنار ملت ایران نیستند، آنچه در این عرصه بسیار مهم است و ۴۰ سال تجربه شده آن است که با اعتماد به ذات مقدس ربوبی و با تکیه بر او پیش برویم. ۴۰ سال توطئه‌ها خنثی شده و خنثی خواهد شد آنچه مهم است اینکه خداباور شویم.

کد خبر 4356757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha