۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۴۷

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

وفاق و همدلی لازمه توسعه و پیشرفت کشور است

وفاق و همدلی لازمه توسعه و پیشرفت کشور است

لاهیجان- سرپرست فرمانداری لاهیجان با تأکید بر درک درست از شرایط امروز جامعه، گفت: وفاق و همدلی لازمه رسیدن به توسعه و پیشرفت در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر جانبازی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور که در فرمانداری شهرستان لاهیجان برگزارشد با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جامعه جوان، اظهارکرد: صدام در هنگام دستور حمله به ایران مدعی شده بود که صبحانه را در بغداد، نهار را در اهواز و شام را در تهران می خورد.

وی با بیان اینکه انقلاب نوپای ایران در روزهای آغاز خود با شروع جنگ تحمیلی همراه شد، افزود: جنگ تحمیلی علیه ایران جنگی سخت بود که هشت سال به طول انجامید ولی دفاع مردان و زنان از ایران سبب شد حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان بیافتد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به دلایل پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی، گفت: رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و مشارکت همه اقشار جامعه، همدلی و وفاق از مهم ترین دلایل پیروزی رزمندگان در جنگ هشت ساله بود.

وی با تأکید برلزوم انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده به ویژه جوانان، خاطرنشان کرد: اعزام کاروان های دانش آموزی و دانشجویی به مناطق عملیاتی یکی از راهکارهای انتقال ارزش های دفاع مقدس است.

جانبازی تأکید کرد: حضور در این سرزمین های معنوی سبب الگوپذیری و الگوبرداری از منش، اخلاق، رفتار شهدا و رزمندگان از سوی جوانان می شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا دستاوردهای دفاع مقدس به نسل‌های بعد انتقال یابد، افزود: درک شرایط امروز جامعه لازم و ضروری است و باید بدانیم که در این برهه از زمان تنها با همدلی، وفاق و همراهی می توانیم در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.

کد خبر 4361254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha