۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱

دبیر فدراسیون تنیس روی میز:

تیم بزرگسالان تنیس روی میز پس از ۵۰سال به مسابقات جهانی راه یافت

تیم بزرگسالان تنیس روی میز پس از ۵۰سال به مسابقات جهانی راه یافت

اراک- دبیر فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز کشور پس از ۵۰سال انتظار به مسابقات جهانی راه یافت و در دو بخش مردان و بانوان در مسابقات جاکارتا ۲۰۱۸ حضور می یابد.

محمود نظری در گفت و گو با خبرنگار مهر در اراک، اظهار داشت: این موفقیت، یعنی راهیابی به مسابقات جهانی پس از ۵۰ سال انتظار، باعث شد تا این ورزش از سوی وزیر ورزش و جوانان و زیر مجموعه های این وزارتخانه مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و حمایت های خوبی انجام شود.

دبیر فدارسیون تنیس روی میز ایران افزود: همچنین پس از پیروزی انقلاب برای اولین بار تیم های ملی مردان و زنان تنیس روی میز با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به طور کامل در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور پیدا می کنند.

نظری خاطر نشان کرد:  امسال نسبت به سال های گذشته سیاست گسترش تورهای ایرانی در تمام رده های سنی در دستور کار فدراسیون تنیس روی میز قرار دارد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز بیان داشت: فدراسیون تنیس روی میز طی دو سال اخیر بر روی رده های پایه سرمایه گذاری کرده و برهمین اساس از ابتدای سال ۹۵ طرح ملی استعدادیابی برای نونهالان شش تا هشت سال در سراسر کشور اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح براساس استعداد یابی علمی سنجش و برای این ورزشکاران اردوهای مختلف ارتقا و تدارکاتی برگزار شد. مستعدانی که از سال ۹۵ فعالیت آنان شروع شده پس از سنجش به هشت نفر تقلیل یافتند که این ورزشکاران برای حضور در اولین اردوی بین المللی به باکو اعزام شدند.

دبیر فدارسیون تنیس روی میز ایران تصریح کرد: این ها ورزشکاران شش تا هشت سالی هستند که که استعداد یابی آنان از دو سال پیش آغاز شده و هم اکنون در اردوهای ۹ تا ۱۰ سال شرکت دارند و منتخبین سال گذشته هم ماه آینده به میزبانی داراب اردو برپا می کنند و این روند همینطور زنجیر وار تحت پوشش کمیته استعداد یابی فدراسیون ادامه می یابد.

نظری خاطر نشان کرد: امسال براساس طراحی کارشناسان فدراسیون تنیس روی میز، برای اولین با مسابقات ۸ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۱ سال به طور جداگانه برگزار می شود که این روند موجب توسعه ورزش تنیس روی میز در کشور است.

کد خبر 4361808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha