۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

تولیدکنندگان استان قزوین ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات گرفتند

تولیدکنندگان استان قزوین ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات گرفتند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین گفت: برای رونق تولید بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۶۲۸ واحد صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست  معاون اقتصادی استاندار روز شنبه در استانداری تشکیل شد.

علی پرزحمت دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال گذشته و نیز پنج ماهه امسال ارائه کرد.

پرزحمت گفت: در استان قزوین تاکنون به ۶۲۸ واحد در بخش صنعت، معدن و کشاورزی بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵۷ متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند و ۱۰ مورد تسهیلات به مبلغ ۲۹ میلیارد تومان به آنها پرداخت شده است.

پرزحمت با اشاره به آخرین پرداختیهای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین تصریح کرد: در هفته گذشته ۱۲ مورد تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۴۲ میلیارد ریال و ۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی استان پرداخت شد.

کد خبر 4365192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha