۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۳

مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری:

کمبود بنزین در مازندران وجود ندارد

کمبود بنزین در مازندران وجود ندارد

ساری - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به شایعه کمبود بنزین در استان گفت: کمبود بنزین در انبارهای ذخیره سوخت استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی طالبی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه کمبود بنزین در انبار استان وجود ندارد، گفت: در روزهای اخیر شایعات شبکه های ناآگاه و معاند سبب ایجاد هیجان در مردم شد که هموطنان به جایگاه های سوخت هجوم و مشکلاتی را به وجود آوردند.

وی افزود: در روز پنج شنبه ۱۱ مرداد ماه حدود ۱۰ میلیون لیتر بنزین در منطقه ساری بارگیری شده که با توجه به هوای گرم کار بزرگی است.

طالبی با بیان اینکه دستگاه های امنیتی و خبرنگاران در کاهش بحران و اطلاع رسانی درست به مردم کمک کردند، ادامه داد: اگر اطلاع رسانی درست صورت نمی گرفت مشکلات ادامه پیدا می کرد و به استان های دیگر می رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ساری با بیان اینکه هدف شبکه های معاند با ساخت کلیپ های خلاف واقع برهم زدن نظم عمومی بود، گفت: رسانه ها وظیفه سنگینی برای اطلاع رسانی به مردم دارند زیرا دشمنان به هر طریقی می خواهند با جنگ اقتصادی ما را زمین گیر کنند و با مشکلات اقتصادی برای مردم آن ها را به خیابان ها بکشانند.

طالبی با بیان اینکه در استان ۱۲۲ جایگاه سوخت وجود دارد، گفت: درحال حاضر دو سوم مخازن جایگاه های سوخت استان پر است تا درصورت ترافیک سنگین و رسیدن تانکر بعدی معطل نشوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بابیان اینکه در سال گذشته ۷۰۰ میلیون لیتر بنزین، بنزین سوپر، نفت و گاز و نفت سفید از پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری به استان های همجوار ارسال شده است، افزود: درسال جاری سوخت رسانی به شیروان، نیروگاه علی آباد،بجنورد،گرگان و گلستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه قدرت بارگیری ۱۵ میلیون لیتر است، گفت: فضای ذخیره سازی انبار ۳۴۰ میلیون لیتر است که انبار استراتژیک ما محسوب می شود.

کد خبر 4372575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha