۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

نخستین هتل جزیره هرمز تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

نخستین هتل جزیره هرمز تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

هرمز - بخشدار هرمز از بهره برداری نخستین هتل جزیره هرمز با سرمایه گذاری بخش خصوصی تا دهه مبارک فجر خبر داد.

سید مجد الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر به بهره‌برداری رسیدن نخستین هتل جزیره هرمز تا دهه مبارک فجر گفت: کار ساخت این هتل که در ۴ طبقه و با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی  و تنها تجهیز آن باقی مانده که تا دهه مبارک فجر  و گشایش خواهد یافت.

بخشدار هرمز اظهارداشت: این هتل در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر منربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث گردیده است. عملیات ساخت هتل در جزیره هرمز با سرمایه گذاری بخش خصوصی،سال گذشته آغاز شده است.

بخشدار هرمز  خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سرمایه گذار،این هتل خدماتی را در سطح هتل دوتا سه  ستاره به گردشگران ارائه خواهد داد.

نماینده عالی دولت در جزیره هرمز بیان داشت: این  هتل در فاز نخست بیش از ۶۰ نفر قادر به پذیرش میباشد و در فازهای بعدی آن قادر است حداقل تا ۲۰۰ نفر پذیرش نماید و توان پذیرایی از ۵۰۰نفر را دارد.

حسینی با بیان اینکه ،این هتل نخستین هتل جزیره هرمز محسوب می شود،اظهار داشت:با راه اندازی این هتل آمار گردشگران ورودی به استان و جزیره هرمز افزایش خواهد یافت.

بخشدار هرمز  با اشاره به اینکه ساخت هتل در جزیره هرمزرضایتمندی گردشگران را به دنبال خواهد داشت،تصریح کرد:در حال حاضر گردشگران ورودی  به جزیره یا در قالب تورهای یکروزه به جزیره سفر می کنند و یا در خانه های بومیان جزیره اقامت می کنند.

نماینده سیاسی دولت در هرمز گفت : امیدواریم با بهره برداری از این هتل،سرمایه گذاران بیشتری برای ساخت مکان اقامتی در قالبهای مختلف مسافرخانه،هتل و هتل آپارتمان به بخشداری هرمز مراجعه کنند.

بخشدار هرمز جزیره هرمز را با داشتن آثار تاریخی و طبیعی منحصر به فرد ،یکی از زیباترین جاذبه های توریستی کشور و بهشت زمین شناسان معرفی کرد.

کد خبر 4374442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha