۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۵۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان خبر داد:

فعالیت ۷۰ مبلغ همزمان با دهه ولایت در شادگان

فعالیت ۷۰ مبلغ همزمان با دهه ولایت در شادگان

شادگان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ۷۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان شادگان اعزامی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی جزایری اصل پیش ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت اظهارکرد: عید قربان و عید غدیر از بزرگترین و پاکترین اعیاد اسلامی مسلمانان است و ایام اعیاد قربان تا غدیر به نام دهه مبارک ولایت نامگذاری شده است.

وی در ادامه افزود: اعزام مبلغ به مساجد و حسینیه ها، برگزاری گفتمان های دینی با موضوع امامت و ولایت، غبارروبی گلزار شهدا، جشن و شعرخوانی، برگزاری دعای عرفه و نماز عید سعید قربان را از اهم برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شادگان در دهه امامت و ولایت برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان همچنین تصریح کرد: مراسم جشن غدیر در مساجد محوری،تجلیل از روحانیون سادات، برپایی ایستگاههای صلواتی، فضاسازی و آذین بندی متناسب سطح شهر، گردهمائی روحانیون، هیئت های مذهبی،مداحان اهل بیت (ع) و هماهنگی با ادارات در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن مراسم هفته امامت و ولایت را از دیگر برنامه های این اداره در دهه امامت و ولایت عنوان کرد.

جزایری اصل درپایان با بیان اینکه دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه مهم است، بیان کرد: عید غدیر، عید اکبر است جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتری در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4376379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha