۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۳۵

همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار می شود

برگزاری آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری

برگزاری آزمون جامع دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری

تبریز- آزمون جامع مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان ایرانگردی، جهانگردی و طبیعت گردی در آذربایجان شرقی، روز جمعه ۲۶ مرداد سال جاری همزمان با کل کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرشاد رستمی سرپرست معاونت گردشگری استان، از برگزاری آزمون جامع مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان طبیعت گردی، ایرانگردی و جهانگردی، مورخ ۲۶ مرداد سال جاری خبر داد و گفت: این آزمون جامع در دو نوبت ساعات ۸ صبح برای داوطلبان مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۰:۳۰ برای راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۵ نفر از فراگیران دوره‌های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و ۶۰ نفر راهنمایان ایرانگردی، جهانگردی و طبیعت گردی در این آزمون شرکت می کنند، افزود: شرکت کنندگان همزمان در تمامی استان های کشور جهت ورود به عرصه اجرایی صنعت گردشگری کشور به رقابت می پردازند.

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی و آزمون جامع را تربیت نیروی متخصص در امر گردشگری استان دانست و خاطر نشان کرد : توجه به تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از ارکان اصلی دستیابی به توسعه پایدار در صنعت گردشگری به شمار می رود.

شایان ذکر است؛ آزمون جامع مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی طبیعت گردی آذربایجان شرقی روز جمعه ۲۶ مرداد به صورت همزمان با کل کشور در محل ساختمان آموزشی و تحقیقاتی سازمان جهاد دانشگاهی استان واقع در چهارراه آبرسان، خیابان هفت تیر، کوی دوکمال برگزار خواهد شد.

کد خبر 4376530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha