۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۷

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

دولت شرایط سخت امروز کشور را به‌عنوان فرصت تلقی کند

دولت شرایط سخت امروز کشور را به‌عنوان فرصت تلقی کند

زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، گفت: دولت این شرایط را به‌عنوان فرصت تلقی کند و از این فرصت به خوبی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی وقف‌چی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در مجموعه تفریحی گاوازنگ زنجان، افزود: سرمایه اجتماعی کشور ما به دلیل دروغ‌هایی که به مردم گفته‌شده و بدقولی‌ها رو به تنزل است درحالی‌که سرمایه اجتماعی نیاز امروز کشور است.

وی بابیان اینکه  باید وعده‌های داده‌شده به مردم عملیاتی شود، اظهار کرد: باید نسبت به آنچه انجام داده نمی‌شود حرفی نزنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خواستار صحبت صادقانه دولت با نمایندگان مجلس شد و افزود: تعهدات دولت به مردم باید عملی شود.

وقف چی بابیان اینکه تفکیک وزارتخانه‌ها به معنی گسترده شدن وزارتخانه‌ها نیست، ابراز کرد: تشکیلات و جمعیت کارمندی کاهش یابد و معتقدم این به اقتصاد کشور کمک می‌کند.

وی در ادامه به اضافه شدن فرش به مجموعه صنایع‌دستی در استان تأکید کرد و گفت: صنایع‌دستی دارای بازارهای مشترک داخلی و خارجی هستند و با همفکری و همکاری صاحب‌نظران دانشگاه و فعالان این حوزه فرش زیر نظر هر یک از وزارتخانه‌ها که قرار گیرد باید دارای یک تشکیلات واحد باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم به‌کارگیری نیروهای بازنشسته، افزود: ما تابع قانون و مقررات هستیم و اگر قانون اجازه ندهد باید به فکر گزینه جدید برای تصدی مسئولیت باشیم و همه باید به تکلیف خود در مسئولیت خود اقدام کنیم.

وقف چی استیضاح و سؤال را حق نمایندگان خواند و گفت: دولت از وزرای جوان‌تر، علمی‌تر و باتجربه استفاده کند و در انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملاک‌های یک نیروی توانمند و متخصص موردتوجه قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دغدغه مردم باید به نمایندگان مجلس منتقل  شود و  نمایندگان مجلس از منافع ملی مردم دفاع کنند.

وقف چی بابیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی  قرار داریم، گفت: دولت این شرایط را به‌عنوان فرصت تلقی کند و از این فرصت به وجود آمده باصداقت تمام استفاده کند.

کد خبر 4377519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha