۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۴۸

فرماندار شاهرود:

فاصله بین مردم و مدیران به نفع کشور نیست /آسیب سرمایه‌های اجتماعی

فاصله بین مردم و مدیران به نفع کشور نیست /آسیب سرمایه‌های اجتماعی

شاهرود - فرماندار شاهرود بابیان اینکه ایجاد شکاف بین مردم و مدیران به نفع کشور نیست، گفت: منکر مشکلات مردم نیستیم اما نباید به استمرار شکاف بین مردم و مدیران بدل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی غروب یک‌شنبه در جلسه هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات شاهرود به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه از بعد از پیروزی انقلاب تاکنون جنگ دیرینه ۴۰ ساله را شاهد هستیم، ابراز داشت: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد گسست بین قومیت‌های مختلف ایران است باید به نحوی عمل کرد تا این خواست دشمن اجابت نشود چراکه در این جنگ‌ها هزینه‌های بسیاری پرداخت کردیم.

وی افزود: در شرایطی زورگویان غربی جنگ هشت‌ساله را با ما شروع کردند که با نهال نوپای انقلاب مواجه بودیم و بسیاری از زیرساخت‌ها هنوز در کشور فراهم نبود لذا با دست‌خالی در برابر همه تجهیزات دنیا ایستادیم و همه به رژیم بعثی عراق کمک کردند تا ایران را مجاب به‌فرمان برداری کنند که درنهایت موفق نشدند.

قصد شوم منافقان برای نابودی انقلاب

فرماندار شاهرود با یادآوری اینکه مستکبران غربی گروهی خون‌ریز به نام منافقان را راه‌اندازی کردند، ابراز داشت: منافقان طبق برنامه‌ریزی می‌خواستند تهران را در عرض چند روز فتح کنند اما در این راه موفق نشدند چراکه ملت با هر آنچه در توان بود به میدان آمد تا دشمن به آرمان‌های خود نرسد لذا دشمنان که خود را شکست‌خورده دیدند درنهایت صدام را از تاریخ حذف کردند.

محمدی بابیان اینکه امروز در جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم که با همه وجود  به آثار هویتی ما در حال آسیب زدن است، ابراز داشت: فضای مجازی علیرغم مزیت اما دارای معایب بسیاری نیز هست که جامعه را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، امروز علیرغم داشتن امکانات و منابع خوب بنیان‌های اقتصادی قوی در کشور وجود ندارد و دشمنان به ما اجازه ندادند که آن را بهینه کنیم.

وی افزود: عده‌ای نمی‌خواهند تا ما به آرمان‌های خود دست پیدا کنیم لذا در این شرایط باید ابتدا بپذیریم که نواقص و کاستی‌هایی وجود دارد و سپس با رفع آن‌ها از انقلاب و نظام حمایت کنیم.

ضرورت مدیریت فشار روانی حاکم بر جامعه

فرماندار شاهرود بابیان اینکه منکر مشتقت های مردم نیستیم، ابراز داشت: بخش‌هایی از التهابات واقعیت و قسم دیگر آن به‌صورت فشار روانی در جامعه حاکم می‌شود، در پیچ خطرناکی قرار داریم که برای گذر از آن باید طبق منویات رهبر معظم انقلاب با تلاش و تکیه‌بر توان داخلی برگرفته از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دست پیدا کرد.

محمدی در ادامه تصریح کرد: در شبیخون فرهنگی سرمایه‌های اجتماعی در معرض آسیب قرارگرفته و شاهد ایجاد شکاف بین مدیران و مردم هستیم که تداوم آن این شکاف را بیشتر و دشمن را یک گام به هدف خود نزدیک‌تر می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه هر دولتی راهکار مربوط به خود را ارائه می‌کند لذا در این مسیر باید امید در جامعه وجود داشته باشد تا کشور را به سمت توسعه پایدار ببرد.

عده‌ای به دنبال سلب آرامش مردم هستند

فرماندار شاهرود بابیان اینکه عده‌ای به دنبال سلب آرامش مردم هستند، ابراز داشت: ایران ازجمله کشورهایی محسوب می‌شود که علیرغم جنگ‌های اطراف کشور مردم در امنیت زندگی می‌کنند لذا استکبار به دنبال گرفتن این آرامش است، اساس انقلاب بر رفاه کامل مردم بود اما هرگز اجازه نداند به این مهم برسیم و باید همه دست در دست در راستای هم‌افزایی هر چه بیشتر پیش رویم.

محمدی افزود: اقدامات انجام‌شده امروز قابل قیاس با گذشته نیست زیرساخت‌های بسیاری برای خدمت‌رسانی به مردم آماده است اما این موارد کمتر به مردم گفته می‌شود و لذا هنوز نتوانستیم از سرمایه‌های مردمی به‌خوبی استفاده کنیم.

فرماندار شاهرود روابط عمومی‌ها را  پل ارتباطی بین مدیران و مردم برشمرد و افزود: باید با تکیه به درون‌زایی تنها ضعف‌ها را نبینیم و با تعریف دقیق از روابط عمومی‌ها ارتباط جدی با مردم ایجاد کنیم که این مهم بالاترین خدمت خواهد بود.

کد خبر 4379400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha