۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۷:۴۷

گزارش خبرنگار مهر از اندونزی؛

عسکری: بیشتر از دوره قبل در وزنه برداری مدال می‌گیریم

عسکری: بیشتر از دوره قبل در وزنه برداری مدال می‌گیریم

ملی پوش وزنه برداری ایران می گوید کار سختی برای کسب مدال در بازی های آسیایی دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، مجید عسکری ملی پوش دسته ۶۹ کیلوگرم ایران نخستین وزنه برداری است که روز چهارشنبه به روی تخته می رود. مجید که در فاصله ۲ هفته مانده به بازی های آسیایی به تمرینات تیم ملی برگشت در یک هفته اخیر با روحیه بالایی تمرین کرده است.آنقدر که خودش انگیزه های زیادی دارد.

وی درباره شرایطش گفت: خدا را شکر می کنم.در یک هفته اخیر تمرینات خیلی خوبی انجام داده ام.پس از اینکه مشخص شد قرار است به بازی ها اعزام شوم تمریناتم را جدی تر از قبل دنبال کردم.

ملی پوش ایران درباره اینکه آیا برای مسابقه امروز آماده است؟ تاکید کرد: من تلاش خودم را کرده ام.دوست دارم از حمایت های محمد راستی(سرپرست هیئت وزنه برداری استان هرمزگان) تشکر کنم.اگر حمایت های ایشان نبود شاید به این بازی ها اعزام نمی شدم.

عسکری یادآور شد: در سبک وزن کشورهای آسیای شرقی مدعی هستند.چند المپیکی و قهرمان جهان در وزنی که هستم حضور دارند.ضمن اینکه وزنه بردار خود کشور اندونزی هم که میزبان بازی های آسیایی هستند مدعی کسب مدال هستند.امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم روسفید باشم.

وی در خصوص شانسش برای کسب مدال تصریح کرد: تمام تلاش خودم را می کنم.کار خیلی سختی دارم.همه حریفانم مدعی هستند و برای کسب مدال می آیند.امیدوارم بتوانم وزنه هایی بزنم که در نهایت به مدال ختم شود.

ملی پوش وزنه برداری ایران در پایان گفت: تیم خوبی داریم.در همه وزن ها مدعی هستیم.به خصوص در ۹۴ و سنگین وزن.در ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۵ هم شانس زیادی داریم.مطمئن هستم که بیشتر از دوره قبل مدال می گیریم.

کد خبر 4381669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha